لیست لوازم آرایشی دخترانه؛ برای آرایش دخترانه از چه لوازمی استفاده کنیم؟

به گزارش مهسان بلاگ، آگاهی از لیست لوازم آرایشی دخترانه می تواند به شما یاری کند تا از بین محصولات آرایشی بی شماری که باعث سردرگمی و هزینه کردن های گزاف می گردد، انتخاب درستی داشته باشید.

لیست لوازم آرایشی دخترانه؛ برای آرایش دخترانه از چه لوازمی استفاده کنیم؟

سرویس آرایش و زیبایی - با آرایش دخترانه می توانید چهره طبیعی خود را جذاب تر نموده و بدون آنکه چهره واقعی شما تغییر کند، زیباتر به نظر برسید. در این میان داشتن یک لیست لوازم آرایشی دخترانه که شامل موارد ضروری باشد، می تواند در خرید به شما یاری کند. داشتن لوازم آرایش با کیفیت و استفاده از فوت و فن های آرایشی برای داشتن ظاهری زیبا، دو اصل مهم در آرایش کردن صحیح بوده و امروزه برندهای مختلفی مانند برند های لوازم آرایش گیاهی در بازار یافت می شوند. در ادامه به اصلی ترین لوازم آرایش که برای داشتن یک آرایش ساده دخترانه به آن احتیاج دارید آورده شده است.

لیست لوازم آرایشی دخترانه

همان طور که می دانید امروزه تنوع مدل و رنگ در لوازم آرایش بسیار زیاد شده است؛ اما سوال اینجاست که آیا داشتن تمامی این لوازم برای آرایش کردن ضروری است؟ جواب قطعا خیر است؛ چراکه با شناخت اصولی لوازم آرایشی می توان تنها چند قلم از آن ها را خریداری نموده و استفاده کرد.

1. کانسیلر

کانلسیر ها کرم پودر های فشرده رنگی و روشن هستند که با پوشاندن جوش ها، لکه های پوست و سیاهی زیر چشم یک پوست بی نقص و صاف به شما می دهد. شما می توانید برای هر مسئله ای از کانسیلر مخصوص خود بهره ببرید؛ به عنوان مثال برای برطرف تیرگی چشم، استفاده از کانسیلر مایع بهترین انتخاب است. بهتر است کانسیلر در ابتدا و قبل از زدن کرم پودر استفاده گردد.

راهنمای جامع خرید و استفاده از کانسیلر

2. کرم پودر

کرم پودر یکی از انواع لوازم آرایشی بوده که باید در لیست لوازم آرایشی دخترانه قرار داد؛ در بین کرم پودر های موجود، کرم پودر هایی که نیمه چرب بوده پوشانندگی بالاتری دارند. در هنگام خرید کرم پودر به این نکته توجه داشته باشید که رنگ آن با رنگ صورت شما هماهنگ باشد. اگر امکان استفاده از نمونه رنگ آن برند را دارید، کمی از آن را به فک خود بمالید تا ببینید رنگ آن با پوست شما متناسب است یا خیر.

کرم پودرها انواع مختلفی داشته که بسته به احتیاج خود می توانید آن ها را تهیه کنید؛ مانند کرم پودر برای پوست جوش دار یا کرم پودر برای پوست خشک.

توجه کنید برای برنزه کردن چهره خود هرگز از کرم پودر استفاده نکنید. همچنین اگر می خواهید آرایشی نامرئی و محو داشته باشید هرگز از کرم پودر های خیلی روشن و براق استفاده نکنید.

3. رژگونه

اگر می خواهید گونه های گلگون و برجسته داشته باشید, رژگونه را هم به لیست لوازم آرایش خود اضافه کنید. برجسته کردن گونه با رژگونه یک روش ساده و ترفند آرایشی بوده که باید بسته به رنگ پوست انتخاب گردد. توصیه می گردد خانم هایی که پوشش یا کرم پودر متوسط یا زیاد استفاده نموده اند حتماً رژگونه هم استفاده نمایند. البته برای داشتن یک آرایش دخترانه ضروری است زدن رژ گونه با توجه به فرم صورت باشد.

لوازم مخصوص آرایش چشم دخترانه

از مهم ترین اجزای صورت که در زیبایی نقش اساسی دارد، چشم است؛ بنابراین آرایش کردن این قسمت از صورت مستلزم داشتن یک سری از لوازم مرغوب است.

1. مداد خط چشم

خط چشم یکی از مهم ترین لوازم آرایشی بوده که خود به تنهایی تأثیر زیادی در زیبایی چشم و جذابیت صورت دارد. پس مداد یا خط چشم حتما باید جزء لوازمی باشد که در لیست لوازم آرایش خود قرار می دهید. با مدل های مختلف خط چشم می توانید جلوه زیبایی به صورت خود دهید. البته نحوه صحیح استفاده از خط چشم خود نکاتی داشته که در صورت رعایت نکردن آن نتیجه معکوس می گیرید!

آموزش کشیدن خط چشم حرفه ای

2. ریمل

یکی دیگر از لوازم آرایشی چشم، ریمل بوده که با حالت دار کردن چشم، زیبایی آن را دو چندان می نماید. خانم هایی که مژه های صاف، کم رنگ یا کوتاه دارند، می توانند با ریمل زدن حرفه ای، مژه های خود را پرپشت نمایند. گفتنی است که با استفاده از روش های مختلف دیگر می توان به تقویت رشد طبیعی مژه های خود یاری کرد.

لوازم مورداحتیاج برای آرایش لب دخترانه

توجه به زیبایی لب ها نیز یکی دیگر از نکات آرایش حرفه ای است؛ با انتخاب لوازم آرایشی مناسب لب، می توان آرایشی ساده و جذاب داشت.

1. رژ لب

با زدن رژ لب صحیح علاوه بر ایجاد هماهنگی بین لب و چشم می توانید باعث بزرگ یا کوچک جلوه دادن لب ها نیز بشوید؛ به همین علت در انتخاب رنگ رژ لب باید دقت کنید.

2. بالم لب

بالم لب نوعی پماد موضعی و مرطوب نماینده برای لب بوده که به عنوان آب رسان، برای درمان خشکی لب استفاده می گردد.

سخن آخر

در بالا لیستی از ضروری ترین اقلام، برای داشتن آرایشی دخترانه آورده شد؛ اما همیشه به این نکته توجه داشته باشید که در صورت استفاده از اقلام فیک و تقلبی نه تنها سلامت خود را به خطر خواهید انداخت، بلکه به مرور زیبایی شما تحت تاثیر قرار گرفته و دچار عارضه های پوستی خواهید شد؛ بنابراین خواندن مقاله تشخیص لوازم آرایشی جعلی با 7 نکته هوشمندانه! را به شما پیشنهاد می کنیم.

به نظر شما در لیست لوازم آرایشی دخترانه، لوازم آرایشی دیگری مورد احتیاج است؟ نظر شما درباره آرایش دخترانه چیست؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در قسمت ارسال نظر با ما و دیگر مخاطبین خبرنگاران به اشتراک بگذارید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: setare.com
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 12547

به "لیست لوازم آرایشی دخترانه؛ برای آرایش دخترانه از چه لوازمی استفاده کنیم؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "لیست لوازم آرایشی دخترانه؛ برای آرایش دخترانه از چه لوازمی استفاده کنیم؟" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیست لوازم آرایشی دخترانه؛ برای آرایش دخترانه از چه لوازمی استفاده کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید