مبارک زمستان 95 به سرگروهی سینما آزادی اکران می شود

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، مبارک اولین ساخته سینمایی محمدرضا نجفی امامی است که پس از پنج سال کار و با استفاده از فنآوری های روز انیمیشن سازی جهان پس از اولین اکران خود در جشنواره های معتبر بزودی در گروه سینمایی آزادی به نمایش در می آید.

مبارک زمستان 95 به سرگروهی سینما آزادی اکران می شود

مبارک اولین رئال - انیمیشن کاملا ایرانی است که تمامی مراحل تولید آن در داخل کشور انجام شده است و بیش از 110 نفر انیماتور در ساخت و تولید آن فعالیت داشته اند. این فیلم پیش از این در جشنواره بین المللی فیلم فجر، جشنواره مونترال کانادا 2016 و جشنواره بوسان کره 2016 حضور داشته است.

انیمیشن مبارک داستان پیرمرد نقالی را روایت می کند که با عروسک هایی که در اقتباس از شخصیت های شاهنامه فردوسی ساخته شده اند، به کسب و کار مشغول است. پیرمرد بخش فراوانی از زندگی اش را در دنیا اسطوره ها گذرانده و نگران روزی است که شخصیت های سیاه افسانه ای، دنیا را به سوی تاریکی و تباهی کشانند. نگرانی او، عروسک هایش را وادار می کند که وارد عمل شوند و برای کمک رساندن به پیرمرد نقال با نوه جوان او همراه می شوند و داستان پرفراز و نشیب و ماجراجویانه ای را آغاز می کنند.

سایر عوامل فیلم عبارتند از کارگردان: محمدرضا نجفی امامی، تهیه کنندگان: علی نجفی امامی و علی پایاب، نویسنده: بهروز واثقی، مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده، تدوین: سپیده عبدالوهاب، طراح صحنه و لباس: اصغر نژاد ایمانی، مدیر صدای بازیگران: محمد رضا علیمردانی، طراح و چهره پرداز: علیرضا خورشید، صدابردار: حمید اسلامی، طراح کاراکتر: حامد کمالی، ساخت عروسک: کامران خلج، طراح لباس عروسکها: سحر عبدالهی، برنامه ریز: سید مهدی فرخ پور، جواد گنجی، جلوه های بصری: محمدرضا نجفی امامی، عکاس: آرش صادقی، مدیر تولید: مهدی مددکار، منشی صحنه: پانته آ حسینی، مدیر تبلیغات و روابط عمومی: عباس وردی، مشاور رسانه ای: مهسا بایگان.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 22756

به "مبارک زمستان 95 به سرگروهی سینما آزادی اکران می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبارک زمستان 95 به سرگروهی سینما آزادی اکران می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید