محاصره امیرحسین صادقی برای بخشش طلب میلیاردی

به گزارش مهسان بلاگ، او گرچه در مصاحبه اش سعی دارد خود را بابت بخشیدن طلب میلیاردی راضی نشان دهد اما خواسته ناخواسته به اجباری بودن این پروسه و گیرانداختن طلب کاران در رودربایستی با پیشکسوتان باشگاه اشاره می نماید.

محاصره امیرحسین صادقی برای بخشش طلب میلیاردی

به گزارش خبرنگاران ، امیرحسین صادقی طلب میلیاردی اش را به استقلال بخشید. آن هم در شرایطی که او بارها اعلام نموده بود که برای دریافت حقش مصمم است و به هیچ عنوان حاضر به بخشش این طلب نمی گردد. البته که حق داشت و این مبلغ مزد زحماتی بود که برای استقلال کشیده. ضرب العجل کنفدراسیون فوتبال آسیا و راه حل باشگاه استقلال برای مذاکره با طلب کاران اما کار خودش را کرد و امیرحسین صادقی را مجبور به بخشش طلبش کرد.

او گرچه در مصاحبه اش سعی دارد خود را بابت بخشیدن طلب میلیاردی راضی نشان دهد اما خواسته ناخواسته به اجباری بودن این پروسه و گیرانداختن طلب کاران در رودربایستی با پیشکسوتان باشگاه اشاره می نماید که در نوع خود روش عجیبی برای رضایت دریافت از طلب کاران است.

صادقی از جو جلسه ای که با باشگاه استقلال داشته این طور گفته: وارد جلسه که شدم، چند استقلالی قدیمی دیدم که دور هم جمع گردیده بودند. افرادی را دیدم که سر تا پا استقلالی بودند و نمی توانستم حرف از تعصب یا پول بزنم. وقتی سه چهار نفر استقلالی قدیمی ببینید، دیگر نمی توانید کاری کنید. آن هم مقابل عمو نصی (نصرالله عبداللهی)، اصغر حاجیلو و آقای فتحی (سرپرست باشگاه استقلال). دکتر نوروزی هم که از استقلالی های قدیمی است. هر کسی جای این ها بود به حرف شان گوش نمی دادم، اما به خاطر این عزیزان چنین تصمیمی گرفتم. وقتی دیدم که این عزیزان به دنبال حل مشکلات استقلال هستند، بدون هیچ بحثی از طلبم گذشتم.

210 - 10

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 745

به "محاصره امیرحسین صادقی برای بخشش طلب میلیاردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محاصره امیرحسین صادقی برای بخشش طلب میلیاردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید