محصولات ضد سرقت فروشگاهی از خروج 500 دلار ارز کشوری جلوگیری می کنند

به گزارش مهسان بلاگ، مدیر عامل شرکت ایمن موج توس گفت: محصولات تولیدی این شرکت تا به امروز پاسخ گوی نیاز بیش از 10هزار فروشگاه بود و هر دستگاه نصب شده از سوی این شرکت حداقل از خروج 500 دلار ارز از کشور جلوگیری کرده است.

محصولات ضد سرقت فروشگاهی از خروج 500 دلار ارز کشوری جلوگیری می کنند

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، ایمن سازی فروشگاه ها با تولید محصولات و گیت های ضد سرقت ایرانی یکی از مهم ترین اهداف شکل گیری یکی از شرکت های دانش بنیان در کشور است. محصولاتی ایرانی با کیفیت جهانی که انحصار آن در دست چند کشور محدود جهانی بود، اما امروز ایران هم با داشتن این فناوری، در کنار این کشور ها ایستاده است.

شرکت دانش بنیان ایمن موج توس با درک نیاز واحد های صنفی و فروشگاهی کشور به محصولات با کیفیت امنیتی و ضد سرقت اجناس فروشگاهی، فعالیت خود را از سال 86 آغاز کرد. این شرکت که در زمینه طراحی و تولید سخت افزار های برق و الکترونیک، لیزر و فوتونیک - میکروالکترونیک و مدار های الکترونیکی فعالیت می کند توانسته نیاز فروشگاه ها به محصولات ضد سرقت را تامین کند.

محمدصادق ثانوی مدیر عامل این شرکت دانش بنیان گفت: شرکت ایمن موج توس بزرگترین تولید کننده گیت های فروشگاهی و تجهیزات جانبی در خاورمیانه است. این تجهیزات تامین کننده امنیت کالا های انواع فروشگاه و هایپرمارکت ها در برابر سرقت است.

این شرکت از ابتدای فعالیت خود هدفش را حرکت در مرز دانش جهانی قرار داد و فناوری AM را که برترین فناوری محصولات ضد سرقت فروشگاهی است و تنها تعداد محدودی از شرکت های امریکایی و اروپایی دارنده آن هستند را برای محصولات خود انتخاب کرد.

ثانوی ادامه داد: شرکت ما نخستین و بزرگ ترین تولیدکننده گیت های ضد سرقت فروشگاهی سری SWG و IMG است. این محصولات با استقبال بازار داخلی و بازار های خاورمیانه روبرو شده است.

وی شرح داد: بخش طراحی و توسعه فناوری این شرکت با تکیه بر خودباوری و اعتماد به توانمندی های متخصصانش توانسته محصولاتی با مزایای منحصر به فرد جهانی تولید کند.

ثانوی اظهار کرد: محصولات تولیدی این شرکت تا به امروز پاسخ گوی نیاز بیش از 10هزار فروشگاه کشور بود و هر دستگاه نصب شده از سوی این شرکت در فروشگاه ها حداقل از خروج 500 دلار ارز از کشور جلوگیری کرده است. همه این موفقیت ها تنها با کمک 30 نفر از متخصصان ایرانی شاغل در بخش تحقیق، توسعه، تولید و فروش این شرکت میسر شده است.

مدیر عامل این شرکت دانش بنیان در خاتمه گفت: محصولات این شرکت در نمایشگاه های مختلف بین المللی به نمایش گذاشته شده است. یک شرکت هم در عمان ثبت کرده اند و محصولات تولیدی خود را از عمان به کشور های مختلف مخصوصا کشور های منطقه غرب آسیا صادر می کنند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 48248

به "محصولات ضد سرقت فروشگاهی از خروج 500 دلار ارز کشوری جلوگیری می کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محصولات ضد سرقت فروشگاهی از خروج 500 دلار ارز کشوری جلوگیری می کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید