مقامات آمریکا و کره شمالی هفته گذشته در مرز دو کره دیدار داشتند

به گزارش مهسان بلاگ، یکی از مقامات ارشد آمریکا که خواست نامش فاش نشود اعلام نمود، مقامات آمریکا و کره شمالی هفته گذشته در مرز غیرنظامی دو کره با یکدیگر دیدار نموده و مقامات کره شمالی تمایل خود را برای از سر گیری خیلی زود مذاکرات اتمی در سطح هیات های کاری ابراز کردند.

مقامات آمریکا و کره شمالی هفته گذشته در مرز دو کره دیدار داشتند

به گزارش خبرنگاران، خبرگزاری رویترز به نقل از این مقام ارشد آمریکایی گزارش داد: یکی از مقامات شورای امنیت ملی آمریکا در حالی که برای مذاکرات متفرقه ای در منطقه حضور داشت به منطقه غیر نظامی میان دو کره سفر کرد، با همتای کره شمالی خود دیدار کرد و تصاویر یادگاری را از دیدار میان دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی که در ماه گذشته در این منطقه برگزار شده بود، تحویل داد.

در جریان این دیدار مقام مسئول کره شمالی گفت: مذاکرات در سطح هیات های کاری حول محور برنامه تسلیحات اتمی کره شمالی به زودی از سر گرفته می گردد.

خبرگزاری آسوشیتدپرس نیز گزارش داد که این مقام آمریکایی تاکید نموده که مقام کره شمالی تمایلی را برای از سر گیری خیلی زود مذاکرات ابراز نموده است.

ترامپ و کیم جونگ اون در جریان نشست 30 ژوتن توافق کردند تا مذاکرات در سطح هیات های کاری را از سر بگیرند؛ مذاکراتی که به دنبال نشست بی نتیجه ویتنام در فوریه امسال میلادی متوقف شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 13406

به "مقامات آمریکا و کره شمالی هفته گذشته در مرز دو کره دیدار داشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقامات آمریکا و کره شمالی هفته گذشته در مرز دو کره دیدار داشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید