منظمی: یکی از مدیران وزارت ورزش سناریوی خوبی برای حضور داوری در فدراسیون والیبال نوشت، من برکنار شده بودم!

به گزارش مهسان بلاگ، امیرحسین منظمی دبیر پیشین فدراسیون والیبال گفت: افشین داوری هیچ گونه اصرار و حتی جمله ای مبنی بر علاقه به ماندن من در فدراسیون والیبال به زبان نیاورد.

منظمی: یکی از مدیران وزارت ورزش سناریوی خوبی برای حضور داوری در فدراسیون والیبال نوشت، من برکنار شده بودم!

امیرحسین منظمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد استعفایش از دبیری فدراسیون والیبال گفت: عصر پنجشنبه هفته گذشته به وسیله روابط عمومی وزارت ورزش آگاه شدم که قرار است سرپرست فدراسیون شوم. من هم گفتم که کسی با من صحبتی ننموده و باید در مورد آن کمی فکر کنم ولی جمعه صبح متوجه شدم که افشین داوری، سرپرست فدراسیون شده است.

وی ادامه داد: هیئت رئیسه فدراسیون والیبال نیز تصمیم گرفت نامه ای به قصد مشورت و نه اعتراض به وزیر ورزش با این مضمون بنویسد که اگر یک والیبالی در رأس فدراسیون باشد، بهتر است تا این ورزش را به خوبی بشناسد. متاسفانه وزیر ورزش توجهی به این نامه و تمکین نکرد.

ملی پوش سابق والیبال ایران گفت: می دانم که سناریوی خوبی از طرف یکی از مدیران وزارت ورزش برای فدراسیون والیبال نوشته شده بود که یک والیبالی به عنوان سرپرست مشغول فعالیت نگردد در نهایت افشین داوری به عنوان سرپرست منصوب گردد که همین اتفاق هم افتاد. 2 روز قبل از جلسه معارفه داوری برنامه این بود دبیر فدراسیون حذف گردد و من اصولاً برکنار شده بودم. با این حال شرایط را برای برگزاری جلسه معارفه مهیا کردم تا مراسمی در شأن فدراسیون والیبال برگزار گردد.

منظمی اعلام نمود: در روز مراسم معارفه شخصی با من تماس گرفت و برای حضور به عنوان دبیر فدراسیون از من رخصت خواست. من نیز وسایلم را جمع کردم و کلید اتاقم را تحویل داوری دادم. ایشان هیچ گونه اصرار و حتی جمله ای مبنی بر علاقه به ماندن من در فدراسیون به زبان نیاورد و اینکه ایشان گفته برای ماندن من اصرار نموده اصلاً درست نیست. داوری تنها گفت که برای انتخابات مرا می بیند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 3527

به "منظمی: یکی از مدیران وزارت ورزش سناریوی خوبی برای حضور داوری در فدراسیون والیبال نوشت، من برکنار شده بودم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منظمی: یکی از مدیران وزارت ورزش سناریوی خوبی برای حضور داوری در فدراسیون والیبال نوشت، من برکنار شده بودم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید