موسوی: قطر بدشانس بود، امیدوارم همراه بسکتبال و واترپلو طلا بگیریم

به گزارش مهسان بلاگ، بازیکن تیم ملی والیبال ایران ابراز امیدواری کرد تا تیم های ملی بسکتابل و واترپلو این کشور هم در بازی های آسیایی در کسب مدال موفق باشند.

موسوی: قطر بدشانس بود، امیدوارم همراه بسکتبال و واترپلو طلا بگیریم

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از جاکارتا، سید محمد موسوی ملی پوش والیبال ایران پس از صعود این تیم به فینال بازی های آسیایی اظهار کرد: حساسیت بازی نیمه نهایی همیشه هست. تیم قطر بهتر از چیزی که انتظار داشتیم بازی کرد. فکر می کنم قطر یکی از تیم های سطح بالای حال حاضر آسیاست. اگر بدشانس نبودند و به ما نمی خوردند قطعا فینال بازی می کردند. بازی قبلی تیم های چین تایپه و کره را هم دیدیم. این تیم می توانست آن ها را شکست دهد. قطری ها خیلی خوب آغاز کردند و در آغاز کار، بازی با روند نزدیک دنبال می شد اما به تدریج در ست های بعد اختلاف ایجاد کردیم تا توان خود را برای بازی فینال بگذاریم.

موسوی افزود: امیدوارم که والیبال و بسکتبال هر دو طلا بگیرند. شنیده ام واترپلو شانس مدال است و اگر بازی فردا را ببرد فینالیست می گردد. امیدوارم همه رشته هایی که این روزهای آخر بازی دارند، طلا بگیرند. تا اینجا کاروان ایران خوب کار نموده است و طبق انتظار نتیجه گرفته است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 860

به "موسوی: قطر بدشانس بود، امیدوارم همراه بسکتبال و واترپلو طلا بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسوی: قطر بدشانس بود، امیدوارم همراه بسکتبال و واترپلو طلا بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید