مگر وزیر ورزش می تواند 4 بار یک تیم را قهرمان کند؟، این آدم ها درکی از فوتبال ندارند

به گزارش مهسان بلاگ، مهاجم سابق پرسپولیس معتقد است در فوتبال ایران استعداد زیاد است ولی امکانات به مقدار کافی وجود ندارد

مگر وزیر ورزش می تواند 4 بار یک تیم را قهرمان کند؟، این آدم ها درکی از فوتبال ندارند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، چند روز قبل تغییرات گسترده ای در تیم های پایه پرسپولیس صورت گرفت. یکی از این تغییرات مربوط به تیم نونهالان باشگاه بود که اشپیتیم آرفی مهاجم سابق پرسپولیس راهنمایی این تیم را برعهده گرفت و کارش را شروع کرد. به همین بهانه با آرفی تماس گرفتیم تا در مورد مسائل مختلف با او صحبت کنیم.

چه شد به اسم سرمربی تیم نونهالان پرسپولیس انتخاب شدی؟

خب من چند سال است مدیر فنی آموزشگاه پرسپولیس هستم و با کار کردن در پایه ها آشنایی دارم. واقعا همه چیز سریع رخ داد و سمیعی و شکوری با من صحبت کردند و حکم سرمربیگری من صادر شد. از اعتماد آن ها ممنونم و امیدوارم بتوانم یاری کنم.

مدرک مربیگری داری؟

اگر کرونا نبود تا الان مدرک B آسیا را هم گرفته بودم ولی پشت سر هم به خاطر این بیماری کلاس ها لغو می شد. حدود 10 روزی است کلاس های سی شروع شده و من هم شرکت کردم. اگر اتفاقی رخ ندهد تا چند روز دیگر مدرکم را می گیرم.

به طور کلی شرایط تیم های پایه ما را چطور می بینی؟

ببینید ایران پر از استعداد است و خیلی ها علاقه دارند فوتبالیست شوند ولی مشکل عظیم در تیم های پایه نداشتن امکانات ضروری است. برخی از تیم ها واقعا از کوچکترین امکانات هم محرومند. برای پرورش استعدادهای خوب باید امکانات خوبی هم فراهم گردد که متاسفانه اکثرا اینطور نیست.

با توجه به اینکه حضور مربیان خارجی در ایران ممنوع است برای تو مسئله ای ایجاد نمی گردد؟

من سال هاست که در ایران زندگی می کنم و مجوز کار در کشور شما را دارم. اقامت دارم و مسئله ای از این بابت وجود ندارد.

شرایط پرسپولیس را چطور می بینی؟

اوضاع که خوب است و تیم روی نوار پیروزی قرار گرفته است. خوشبختانه هم بازیکنان و هم کادر فنی انگیزه بالایی برای قهرمانی دارند که این موضوع بسیار مهم است. با توجه به تجربه پرسپولیس طی چند سال اخیر شانس این تیم برای قهرمانی بیشتر از سپاهان است. 4 قهرمانی پشت سر هم یک رکورد بی نظیر و خاص است و به سختی یک تیم می تواند آن را تکرار کند. ولی اگر در این فصل هم پرسپولیس قهرمان گردد این رکورد جاودانه خواهد شد و به نظرم هیچ تیمی نمی تواند به آن برسد.

برخی ها معتقدند این قهرمانی ها با یاری وزیر ورزش بدست آمده است این موضوع را قبول داری؟

به نظرم کسانی که این حرف ها را می زنند اصلا فوتبال نمی بینند و یا اگر می بینند درک درستی از آن ندارند. شما بازی های پرسپولیس را اگر نگاه کنید متوجه می شوید که نتایج این تیم اصلا شانسی نیست و این قهرمانی ها اصلا اتفاقی بدست نیامده است. وزیر ورزش نمی تواند همچین تیمی را آماده کند که طی 4 سال دوبار به فینال آسیا برسد. برخی از تیم ها به قهرمانی های پرسپولیس حسادت می نمایند چون توانایی رقابت با پرسپولیس را درون زمین ندارند. دوران این صحبت ها تمام شده و به نظرم هرکسی باید روی تیمش تمرکز کند و به تیم قهرمان احترام بگذارد.

پرسپولیس در جام حذفی باید به مصاف استقلال برود. این ملاقات را چطور می بینی؟

دربی همواره شرایط خاص خودش را دارد و خیلی به رتبه تیم ها ارتباط پیدا نمی کند. استقلال تیم قابل احترامی است ولی به نظرم شانس برد پرسپولیس در جام حذفی بیشتر است. در جام حذفی فرصتی برای اشتباه وجود ندارد چون با کوچکترین لغزشی یک تیم حذف خواهد شد. هر تیمی که کمتر اشتباه کند برنده بازی خواهد شد و من امیدوارم تیم محبوبم با فزونی مقابل استقلال راهی مرحله بعد گردد.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 91972

به "مگر وزیر ورزش می تواند 4 بار یک تیم را قهرمان کند؟، این آدم ها درکی از فوتبال ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مگر وزیر ورزش می تواند 4 بار یک تیم را قهرمان کند؟، این آدم ها درکی از فوتبال ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید