نمایش ظرفیت استارتاپ ها و دانش بنیان های حوزه لیزر و فوتونیک

به گزارش مهسان بلاگ، همزمان با سومین نمایشگاه بین المللی لیزر و فوتونیک ایران شرکت های دانش بنیان، استارتاپ ها و مراکز تحقیقاتی ظرفیت های خود در این عرصه را به نمایش می گذارند.

نمایش ظرفیت استارتاپ ها و دانش بنیان های حوزه لیزر و فوتونیک

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سومین نمایشگاه بین الملی لیزر و فوتونیک ایران 18 تا 21 آبان ماه امسال با حضور شرکت های معتبر داخلی و بین المللی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد.

هدف از برگزاری این نمایشگاه سالیانه، ارائه همه پتانسیل های به روز فراوریی، بازرگانی و خدماتی مراکز مختلف صنعتی، پزشکی و تحقیقاتی و نیز تقویت زمینه های توسعه و ترویج فناوری لیزر در کشور و بازار کسب وکار این حوزه فناوری است.

در این نمایشگاه، شرکت های معتبر داخلی و بین المللی صنایع مختلف و پزشکی، شرکت های دانش بنیان، استارتاپ ها و مراکز تحقیقاتی می توانند پتانسیل های خود را در بخش های لیزر و فوتونیک، اپتیک، فناوری ساخت اپتیک، آشکارسازها، اندازه گیری و سنجش، سیستم های لیزری در مهندسی فراوری، سیستم های اندازه گیری اپتیکی، تصویربرداری، ارتباطات و داده های اپتیکی، بیوفوتونیک، پزشکی و مهندسی پزشکی و نیز امنیت انرژی برای متخصصان و عموم علاقه مندان به نمایش بگذارند.

آشنایی با ایده های استارتاپی حوزه لیزر و فوتونیک و نیز شرکت در رویدادهای همزمان نمایشگاه شامل نشست های علمی، کارگاه های آموزشی تخصصی و مسیرنمای صنعت از جذابیت های کیفی سومین نمایشگاه بین المللی لیزر و فوتونیک ایران است.

بر اساس این گزارش، شرکت های دانش بنیان از حمایت اقتصادی 70 درصدی صندوق نوآوری و شکوفایی و استارتاپ های حوزه فناوری لیزر از حمایت 100 درصدی مرکز نوآوری لیزر ایران در پاویون ایده های نو بهره مند می شوند. این پاویون امکان آشنایی سرمایه گذاران، صاحبان شرکت ها، تصمیم سازان و عموم بازدیدنمایندگان را با محصولات و ایده های استارتاپی صاحبان ایده فراهم می سازد.

کارآفرینان و عموم فعالان حوزه فناوری لیزر و فوتونیک می توانند برای رزرو غرفه در این نمایشگاه، آگاهی بیشتر و مشارکت در برگزاری رویدادهای همزمان به سایت نمایشگاه به نشانی اینترنتی www.iranphotonics.com مراجعه نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 13648

به "نمایش ظرفیت استارتاپ ها و دانش بنیان های حوزه لیزر و فوتونیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش ظرفیت استارتاپ ها و دانش بنیان های حوزه لیزر و فوتونیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید