نیسان IMK؛ خودرو برقی داخل شهر نیسان

به گزارش مهسان بلاگ، نیسان IMK مدل برقی و مفهومی این کمپانی است که طراحی جدیدی را به نمایش می گذارد.

نیسان IMK؛ خودرو برقی داخل شهر نیسان

با آغاز ماه اکتبر، نمایشگاه ماشین توکیو 2019 برگزار می گردد و خودروسازهای ژاپنی و برندهای دیگر با مجموعه ای از جدیدترین خودروهای تولیدی خود پذیرای علاقه مندان خواهند بود. در نمایشگاه سال جاری می توان انتظار حضور چندین خودرو از جمله نسل جدید تویوتا 86 و همچنین جدیدترین خودروی برقی نیسان یعنی IMK را داشت.

از ویژگی های ظاهری نیسان IMK می توان به طول 3.4 متری و ارتفاع 1.6 متری اشاره نمود. به گفته نیسان فلسفه این طراحی جدید در واقع بخشی از آینده نگری بی سرانجام ژاپنی و پیش نمایشی از طراحی خودروها در آینده است. خودروی برقی بسیار ریز و در عین حال بلند که دارای برآمدگی های بسیار کوچک و جلو پنجره مشبک به همراه تعداد زیادی از نوارهای LED است که به آن جلوه و روشنایی خاصی بخشیده است.

همچنین توجه ویژه ای به حضور چراغ ها در سقف شده است. در طراحی نیسان IMK به جای استفاده از آینه های کناری سنتی، از دوربین هایی استفاده شده که به صفحه نمایش مرکزی خودرو متصل است.

کابین آن طراحی جادار با فضایی مشابه به جایگاه های راحتی کافی شاپ را به سرنشینان اهدا می نماید. جایگاه ها مشابه نیمکت و تنها دکمه های کنترلی فیزیکی، دسته دنده و استارت خودرو هستند. سقف تمام شیشه ای اجازه می دهد تا مقدار زیادی نور وارد کابین گردد و حسی از فضای داخلی یک اتاق را به سرنشینان القا کند. درون آن از کنترل های بسیار کمی استفاده شده و بیشتر آنها لمسی بوده تا مفهومی از فناوری پیشرفته را ارائه دهد.

هنوز اطلاع دقیقی از ویژگیهای فنی آن در دسترس نیست اما به گفته کمپانی نیسان IMK از یک موتور الکتریکی با پیشرانه قدرتمند و کارآمد برخوردار خواهد بود.

motor1

2121

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 21609

به "نیسان IMK؛ خودرو برقی داخل شهر نیسان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیسان IMK؛ خودرو برقی داخل شهر نیسان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید