هاشمی: ووشو ایران بر بام دنیاست، برای طلای ششم دنیا کوشش می کنم

به گزارش مهسان بلاگ، مریم هاشمی که روز گذشته پیروز شد برای پنجمین بار به عنوان قهرمانی دنیا دست پیدا کند ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: بعد از رقابتهای دنیای 2017 کازان روسیه که با چهارمین طلای من همراه بود از دنیای قهرمانی خداحافظی کردم، ولی بعد از نزدیک به یکسال و نیم و با توجه به اعتمادی که به سیستم مدیریتی فدراسیون ووشو داشتم تصمیم گرفتم به دنیای قهرمانی برگردم. جا دارد تشکر کنم از رئیس فدراسیون که شرایط را برای من فراهم کرد تا به اردوهای تیم ملی بازگردم.

هاشمی: ووشو ایران بر بام دنیاست، برای طلای ششم دنیا کوشش می کنم

وی ادامه داد: با ایمان کامل می گویم وقتی در قالب تیم ملی از ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان راهی چین شدم، مدال طلای جهان را از آن خود میدیدم، چرا که در ایران برای عضویت در ترکیب اصلی تیم ملی از سد سه قهرمان جهان و آسیا گذاشتم و بدون شک رقابتهای انتخابی سخت تر از این رویداد جهانی بود.

عضو تیم ملی ووشو ایران خاطرنشان ساخت: به جرات می توان گفت که ووشو ایران بر بام جهان واقع شده است. کسب هشت مدال طلا در بخش ساندا یک موقعیت ارزشمند و بسیار خوب آن هم در خواستگاه ووشو جهانست. این یعنی شرایط سختی در ووشو ایران برای رسیدن به تیم ملی حکمفرماست. آن موقع که در جوانی تازه به رشته ووشو وارد شده بودم، می گفتند هر کس در چین نفر اول می گردد در سطح جهان و مسابقات معتبر قهرمان خواهد شد. ولی الان به لطف خدا و مدیریت دکتر علی نژاد این موضوع در ایران و مسابقات قهرمانی کشور ما رخ داده است.

هاشمی اضافه نمود: در این دوره از مسابقات قهرمانی جهان رقبای خیلی سختی را پشت سر گذاشتم، خدا را شکر می کنم که روند خوبی را از ابتدا شروع کردم و کادر فنی و مسئولان فدراسیون از مبارزات، تغییرات تکنیکی و تاکتیکی من رضایت داشتند. من با ووشوکاران مصر، الجزایر و روسیه همگره بودم و در فینال هم با رجحان مقابل نماینده هند در مهد ووشو جهان قهرمان شدم.

وی در انتها گفت: قصد خداحافظی از تیم ملی را ندارم و حداقل تا دوره آینده مسابقات قهرمانی جهان به فعالیت خود در تیم ملی ادامه خواهم داد. این جای خوشحالی، افتخار و تبریک دارد که رکوردار مدال طلای جهان در بخش بانوان دو ایرانی هستند. هر چند ورزش حرفه ای قابل پیش بینی نیست ولی قول می دهم که مریم تا زمانی که توان داشته باشد برای کسب طلای ششم یا حتی هفتم جهان مبارزه کند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 23658

به "هاشمی: ووشو ایران بر بام دنیاست، برای طلای ششم دنیا کوشش می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاشمی: ووشو ایران بر بام دنیاست، برای طلای ششم دنیا کوشش می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید