همایش بین المللی باستان شناسی جنوب شرق ایران در دانشگاه جیرفت برگزار می گردد

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس دانشگاه جیرفت با بیان اینکه همایش بین المللی باستان شناسی جنوب شرق ایران در آذرماه در دانشگاه جیرفت برگزار می گردد گفت: اساتید و پژوهشگرانی از کشورهای آمریکا، کانادا، آلمان، فرانسه، لهستان، ایتالیا، چین، هند و سوئد در این همایش حضور دارند.

همایش بین المللی باستان شناسی جنوب شرق ایران در دانشگاه جیرفت برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران از جیرفت، شاپور کوهستانی در نشست با هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: دانشگاه جیرفت در عرصه های مختلف ملی و بین المللی موفقیت های چشمگیری به دست آورده است.

وی توضیح داد: این دانشگاه امضای تفاهم نامه های همکاری علمی و تحقیقاتی با دانشگاه های معتبر اروپایی از جمله میلان و پادوا در ایتالیا، توبینگن آلمان و غیره را منعقد نموده که این نشان از ظرفیت این مجموعه است.

رئیس دانشگاه جیرفت با بیان اینکه دانشگاه جیرفت بیش از چهار هزار دانشجو دارد، اعلام کرد: این دانشگاه با داشتن بیش از صد عضو هیئت علمی توانسته نقش مهمی را در راستای تربیت نیروی انسانی نخبه در منطقه ایفا نماید.

وی با بیان اینکه نقش دانشگاه ها در تصمیم گیری های کشور بسیار کلیدی است، اعلام کرد: لازم است تا با کوشش و هم افزایی نقش دانشگاه ها را در تصمیم گیری در بخش های مختلف منطقه افزایش داده و باعث پیشرفت آن شویم.

کوهستانی توضیح داد: همکاری دانشگاه های جنوب استان کرمان از جمله دانشگاه جیرفت و دانشگاه علوم پزشکی باعث ارتقای صندلی علمی و فرهنگی منطقه می گردد.

وی اعلام کرد: رسالت دانشگاه ها در حوزه آموزش و پژوهش بسیار رسالت مهمی است که باید به آن توجه جدی گردد.

کوهستانی با بیان اینکه دانشگاه ها رسالت بین المللی دارند، گفت: دانشگاه جیرفت و دانشگاه علوم پزشکی می توانند با مشارکت در حوزه های پژوهشی گام های موثری بردارند.

رئیس دانشگاه جیرفت اضافه کرد: برگزاری همایش بین المللی باستان شناسی جنوب شرق ایران در دانشگاه جیرفت نشان از ظرفیت این دانشگاه است.

وی با بیان اینکه این همایش در آذرماه امسال برگزار می گردد، اعلام کرد: این همایش با حضور اساتید و پژوهشگرانی از کشورهای آمریکا، کانادا، آلمان، فرانسه، لهستان، ایتالیا، چین، هند و سوئد برگزار می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 19338

به "همایش بین المللی باستان شناسی جنوب شرق ایران در دانشگاه جیرفت برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش بین المللی باستان شناسی جنوب شرق ایران در دانشگاه جیرفت برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید