هنر، ظرفیت بزرگ ایران برای برقراری ارتباط با جهان است

به گزارش مهسان بلاگ، نماینده مردم شهرستان شبستر در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران از ظرفیت بزرگی برای تعامل و برقراری ارتباط با جهان برخوردار است و آن ظرفیت هنر است.

هنر، ظرفیت بزرگ ایران برای برقراری ارتباط با جهان است

معصومه آقاپور علیشاهی نماینده شهرستان شبستر استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی و عضو هیئت رئیسه کمیسیون مالی مجلس در مورد کیفیت برگزاری سی و یکمین نمایشگاه ملی صنایع دستی به خبرنگار خبرنگاران گفت: در رابطه با نمایشگاه از دست اندرکاران برگزاری تشکر می کنم که واقعا نمایشگاه را با کمترین هزینه و مشارکت بیشتر استانها برگزار کردند.

او ابداع و برپایی سفره های هفت سین با المان های همه استانها و طراحی آن به شکل نقشه ایران را بهترین ابتکار دست اندرکاران سی و یکمین نمایشگاه ملی صنایع دستی دانست و اظهار کرد: حفظ سنت ها می تواند برای ما بسیار بسیار ارزشمند باشد.من در بازدید از هفت سین ها متوجه شدم که هیچ تکراری در آنها نیست و عین اصالت در آنها رعایت شده است.

نماینده شهرستان شبستر در مجلس شورای اسلامی مدیریت اکثر غرفه های سی و یکمین نمایشگاه ملی صنایع دستی، توسط زنان را بسیار قابل تحسین دانست و اضافه نمود: من در بازدید از نمایشگاه تفاوت غرفه هایی که در کنار هم قرار گرفته اند را می دیدم و این تنوع باعث شده بود که فضا چشم نواز باشد.

آقاپور علیشاهی توضیح داد: پذیرایی و مهمان نوازی خیلی خوب غرفه داران و مسئولان برگزاری سی و یکمین نمایشگاه ملی صنایع دستی باعث می گردد که تمایل به بازدید از نمایشگاه بیشتر گردد و این در صورتی است که به نظر می رسد باید توجه بیشتری به اخلاق مداری در کشور داشته باشیم.

او گفت: ما در بودجه1398بیشترین افزایش را برای صنایع دستی، صادرات غیر نفتی و گردشگری داریم، من اعتقاد دارم که هنر ایران همواره زبانزد جهان است و جهان همواره می تواند روی اصالت ایران و عشق ایران به هنر حساب کند. احساس من این است که هنر ایران بدون جنگ و خونریزی می تواند تعامل ایران با جهان را با کمترین هزینه برقرار کند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: میراث آریا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 6631

به "هنر، ظرفیت بزرگ ایران برای برقراری ارتباط با جهان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنر، ظرفیت بزرگ ایران برای برقراری ارتباط با جهان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید