هنوز با هیچ باشگاهی قرارداد امضا نکردم

به گزارش مهسان بلاگ، سمیرا شیرمردی، محمد طیبی مدافع فصل گذشته تراکتور تبریز یکی از بازیکنانی است که توانست رکورد بزند و در 30 بازی لیگ برتر حضور داشته باشد. او بدون شک به خاطر عملکرد خوبی که داشت، توانست با وجود تغییرات زیاد در کادرفنی، همواره در ترکیب اصلی تیم باشد. با توجه به این مساله و البته اینکه یک فصل دیگر از قراردادش باقی مانده بود، تصور می شد طیبی در تراکتور می ماند و کارش را دنبال می نماید اما اینطور نشد. هنوز ساعاتی از سرانجام لیگ هجدهم نگذشته بود که محمد طیبی در پستی اینستاگرامی از طرفداران تراکتور خداحافظی کرد.

هنوز با هیچ باشگاهی قرارداد امضا نکردم

نکته جالب این است که طیبی با طرفداران تراکتور هم ارتباط خوبی داشت اما به شکل عجیبی از این تیم جدا شد. بدون اینکه دردسری برای جدایی داشته باشد و با مخالفت باشگاه روبرو گردد. با این خداحافظی، تیم های زیادی به سراغ او رفتند تا این مدافع باتجربه را به خدمت بگیرند. ظاهرا از فولاد خوزستان و سایپا گرفته تا تیم های نفتی آبادان و مسجدسلیمان همه با او مذاکره کردند اما یکشنبه (2 تیر) در اتفاقی عجیب، اعلام شد محمد طیبی به گل گهر سیرجان پیوست. به تیم تازه وارد لیگ برتر که هنوز وضعیت استادیومش هم معین نیست و معلوم نشده در کدام استادیوم قرار است از حریفانش میزبانی کند.

اگرچه این تیم به لحاظ اقتصادی ظاهرا شرایط خوبی دارد و بدون شک خیلی زود مشکل استادیومش را حل خواهد نمود اما ظاهرا این انتقال هنوز قطعی نشده و معلوم نیست به چه دلیلی اعلام شده طیبی به گل گهر قرارداد امضا نموده. طیبی که این روزها بیشتر دوست دارد سکوت کند تا با آرامش دوران استراحت خود را بگذراند، درباره خبر امضای قراردادش با گل گهر می گوید: باشگاه گل گهر سیرجان به من پیشنهاد داده و اتفاقا مذاکرات خوبی هم با مسئولان این باشگاه داشتم اما هنوز قراردادی امضا نکردم. در واقع من به باشگاه گل گهر فقط گفتم که امروز یا فردا به آنها جواب نهایی را می دهم. هنوز جوابی ندادم.

طیبی اگرچه دوست ندارد از دیگر پیشنهادهایش صحبت کند اما انگار در حال آنالیز آنهاست: من چند پیشنهاد دیگر دارم که همچنان در حال آنالیز و مذاکره هستم. دوست ندارم فعلا از تیمی نام ببرم اما طرفداران یک تیم برایم خیلی پیام می فرستند که باعث می گردد نتوانم بدون در نظر دریافت احساسات، پاسخ دهم اما در هر صورت امروز و فردا تصمیم نهایی را می گیرم و آن را رسما اعلام می کنم.

9

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 11362

به "هنوز با هیچ باشگاهی قرارداد امضا نکردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنوز با هیچ باشگاهی قرارداد امضا نکردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید