هیچ مسئله ای جهت حضور شاهین بوشهر در لیگ برتر وجود ندارد

به گزارش مهسان بلاگ، رییس شورای اسلامی شهر بوشهر در نشست با اصحاب رسانه گفت: این نوید را به هم استانی ها می دهم که هیچ مسئله ای جهت تیم داری و حضور تیم شاهین شهرداری بوشهر در لیگ برتر وجود ندارد.

هیچ مسئله ای جهت حضور شاهین بوشهر در لیگ برتر وجود ندارد

به گزارش خبرنگاران، ابوذر دهدار با بیان بخشی از عملکرد شورای شهر بوشهر، ادامه داد: تیم شاهین از شروع دوره پنجم شورا، در لیگ دسته دوم فوتبال ایران حضور داشت که طی این مدت توانست با همکاری بعضی ادارات و نهادها به لیگ برتر صعود نماید.

وی تاکید نمود: من این نوید را به هم استانی ها می دهم که هیچ مسئله ای جهت تیم داری و حضور تیم شاهین شهرداری بوشهر در لیگ وجود ندارد.

رییس شورای اسلامی شهر بوشهر اظهار داشت: هزینه های گزافی در راستای افزایش شادی، نشاط و شور اجتماعی در سطح شهر پرداخت کرده ایم اما شادی و نشاط ایجاد شده به واسطه تیم شاهین شهرداری بوشهر برای طرفداران و هم استانی ها، قابل قیاس با دیگر فعالیت های ورزشی نیست.

ابوذر دهدار هزینه پیش بینی شده جهت یاری به تیم شاهین شهرداری بوشهر را بین 15 تا 20 میلیارد تومان اظهار داشت و اضافه نمود: ما پیگیری های لازم برای حضور شاهین در لیگ برتر به عنوان یک تیم قوی را انجام خواهیم داد، با این حال حمایت های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی وزارت نفت نیز باید در این زمینه مثمرثمر باشد.

وی بیان نمود: رسانه ها موظف به طرح انتقاد صحیح و سازنده از شوراییان هستند، ما نیز به عنوان خادمان مردم پذیرای نقدها صحیح و پیشنهادات هستیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 8704

به "هیچ مسئله ای جهت حضور شاهین بوشهر در لیگ برتر وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ مسئله ای جهت حضور شاهین بوشهر در لیگ برتر وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید