وام 2 میلیارد دلاری دویچه بانک به شرکت ساختمانی ترامپ

به گزارش مهسان بلاگ، یک روزنامه مشهور آمریکایی از اعطای وام 2 میلیارد دلاری توسط دویچه بانک به ترامپ طی دهه های گذشته که وی در بخش ساختمان سازی فعالیت داشته، خبر داده است.

وام 2 میلیارد دلاری دویچه بانک به شرکت ساختمانی ترامپ

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، روزنامه نیویورک تایمز در تازه ترین شماره خود نوشت: دویچه بانک آلمان طی دهه های گذشته که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در بخش ساختمان فعالیت داشته، بیش از دو میلیارد دلار به وی وام پرداخت نموده است.

نیویورک تایمز این خبر را پس از مصاحبه با بیش از 20 مقام بانکی فاش نموده است. اعطای وام به رئیس جمهور فعلی آمریکا علی رغم هشدارهای مکرر تجاری بوده که نسبت به پرداخت وام به شرکت ترامپ داده شده است.

این گزارش که به تفصیل به آنالیز روابط دیرینه ترامپ با دویچه بانک پرداخته است، در حالی منتشر می گردد که کنگره آمریکا و دادستان نیویورک در حال تحقیق درباره روابط اقتصادی ترامپ و این بانک هستند.

این روزنامه اضافه نمود: ترامپ بارها برای متقاعد کردن دویچه بانک با هدف دادن وام، میزان ثروت و دارایی خود را فراتر از حد واقعی اعلام نموده است.

ترامپ زمانی که برای دریافت وام از این بانک برای ساخت یک برج بزرگ در شیکاگو کوشش می کرد، به دروغ میزان ثروت و دارایی خالص خود را سه میلیارد دلار اعلام نموده است. این در شرایطی است که تحقیقات بانک نشان داده است که میزان ثروت و دارایی ترامپ در آن موقع تنها 788 میلیون دلار بوده است.

دویچه بانک پایان در سال 2005 میلادی با پرداخت 500 میلیون دلار وام به شرکت ترامپ برای اجرای این پروژه موافقت نموده است.

ترامپ بار دیگر در سال 2010 میلادی درخواست اخذ وام 100 میلیون دلاری از این بانک برای خریداری زمین بازی گلف دورال را ارائه نموده است. این بار نیز ترامپ میزان دارایی و ثروت خود را 70 درصد بیشتر از رقم واقعی اعلام نموده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 7126

به "وام 2 میلیارد دلاری دویچه بانک به شرکت ساختمانی ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وام 2 میلیارد دلاری دویچه بانک به شرکت ساختمانی ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید