واکنش باشگاه چلسی به انتحاری خواندن صلاح توسط طرفداران

به گزارش مهسان بلاگ، تهران- خبرنگاران- به دنبال انتشار ویدئو های نژادپرستانه طرفداران چلسی علیه محمد صلاح ستاره مسلمان باشگاه لیورپول، آبی های لندن سه تن از طرفداران خود را از ورود به استادیوم برای تماشای بازی خارج از خانه مقابل اسلاویا پراگ در لیگ اروپا منع کردند.

واکنش باشگاه چلسی به انتحاری خواندن صلاح توسط طرفداران

به گزارش خبرنگاران، روزنامه گاردین روز آدینه نوشت: در این ویدئوی 19 ثانیه ای تعدادی از طرفداران چلسی با الفاظی نامناسب صلاح را انتحاری خطاب می نمایند.

براساس این گزارش، باشگاه چلسی با نیروهای امنیتی افراد مذکور را شناسایی کرد و از 6 مظنون شناسایی شده، 3 نفر از ورود به استادیوم سینوبو منع شدند و گزارش ها حاکی از آن است که سه نفر باقی مانده، خود از ورود به استادیوم اجتناب کردند.

باشگاه چلسی با انتشار بیانیه ای ضمن محکوم کردن این حادثه متعهد شد که تدابیر سختگیرانه و جدی تری را در قبال رفتارهای نژادپرستانه چه داخل زمین و چه خارج از آن اتخاذ خواهد نمود.

در سوی دیگر، باشگاه لیورپول نیز در بیانیه ای حادثه مذکور را خطرناک و مختل نماینده نامید و از باشگاه چلسی بابت اقداماتی که علیه افراد خاطی انجام داده، قدردانی کرد.

این حادثه به دنبال شعارهای نژادپرستانه طرفداران چلسی علیه رحیم استرلینگ بازیکن تیم منچسترسیتی در جریان دیدار این دو تیم در استمفورد بریج در اوایل فصل جاری، به وقوع پیوست.

ورزشی**3991** 1055

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایرنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 7923

به "واکنش باشگاه چلسی به انتحاری خواندن صلاح توسط طرفداران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش باشگاه چلسی به انتحاری خواندن صلاح توسط طرفداران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید