وحشت تماشاگران در سالن نمایش جوکر

به گزارش مهسان بلاگ، نمایش فیلم جوکر در سینما گرند رِکس پاریس با فریاد زدن فردی مختل شد و تماشاگران وحشت زده به سمت درهای خروجی هجوم بردند.

وحشت تماشاگران در سالن نمایش جوکر

به گزارش خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر، بر اساس اعلام رئیس سینما گرند رِکس پاریس، هدف این فرد از فریاد الله اکبر در سالن نمایش فیلم جوکر ایجاد ترس و وحشت در حاضران در سالن و سرقت کیف، موبایل و دیگر لوازم شخصی آن ها بوده است.

طبق اخباری که اولین بار در روزنامه فرانسوی پاریزین منتشر شده است مخاطبان سئانس ساعت 9:30 یکشنبه شب فیلم جوکر در میانه های نمایش فیلم متوجه مردی 34 ساله شدند که در حالی که روی صندلی خود نشسته بود می گفت این سیاسی است و زمانی که برخی از تماشاگران برای ساکت کردن او تلاش کردند این مرد ایستاده، فریاد الله اکبر سر داده و شروع به صحبت کردن به زبان عربی کرده است. در این هنگام برخی از تماشاگران شروع به دویدن به سمت درهای خروجی کردند که این موضوع موجب ایجاد ترس و وحشت فراوانی در میان تماشاگران و هجوم آن ها شده است.

فرد متهم نیز در حالی که قصد فرار داشته در نزدیکی سالن نمایش توسط پلیس پاریس بازداشت شده است.

رئیس این سینما همچنین عنوان کرده که در زمان وقوع این ماجرا حدود 200 نفر در سالن نمایش حضور داشتند و پس از تخلیه کامل سالن تیم های جست وجو و خنثای بمب در محل حاضر شدند اما هیچ اسلحه و مواد منفجره ای کشف نشد.

سینمای تاریخی گرند رِکس پاریس در سال 1932 افتتاح شد و گفته می شود دارای بزرگترین سالن سینمای اروپاست و ظرفیت سالن اصلی آن به 2300 نفر می رسد.

فیلم جوکر ساخته تاد فیلیپس و با بازی واکین فینیکس در نقش اصلی از سه هفته پیش در فرانسه اکران شده و تاکنون 3.5 میلیون نفر مخاطب داشته است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 24420

به "وحشت تماشاگران در سالن نمایش جوکر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وحشت تماشاگران در سالن نمایش جوکر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید