وضعیت ساختمان پزشکان گناوه تا 72 ساعت تعیین گردد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، حسام منصوری مطلق عصر شنبه در بازدید از ساختمان پزشکان شفا گفت: مالکان و دستگاه های دولتی مرتبط با این مجتمع پزشکی 72 ساعت مهلت دارند تا در خصوص وضعیت استانداردسازی آن مشخص تکلیف نمایند.

وضعیت ساختمان پزشکان گناوه تا 72 ساعت تعیین گردد

معاون امور عمرانی فرمانداری شهرستان گناوه گفت: همه مکان های عمومی که به مردم خدمات رسانی می نمایند باید استانداردهای لازم را داشته باشند زیرا سلامت و جان مردم در خطر است.

منصوری مطلق در ادامه بیان داشت: با گذشت دو هفته از حادثه آسانسور ساختمان شفا که منجر به مرگ یک شهروند گناوه شد، صبح امروز به اتفاق مسئولان دستگاه های مربوطه از جمله اداره استاندارد، شبکه بهداشت و درمان، سازمان نظام مهندسی، دادستان نظام پزشکی، محیط زیست و اعضای شورای فنی شهرستان از محل بازدید به عمل آمد.

وی توضیح داد: به منظور جمع بندی نظرات دستگاه های مرتبط با این مکان جلسه ای در فرمانداری تشکیل تا نسبت به چگونگی فعالیت ساختمان پزشکان شفا معین تکلیف گردد.

منصوری متذکر شد: سازمان نظام مهندسی شهرستان گناوه از امروز به منظور استانداردسازی کل ساختمان مذکور از نظر کنترل محاسباتی اهم از مسائل فنی و مهندسی، تاسیسات، معماری و سازه گزارشی را به اداره استاندارد اعلام می نماید.

وی اضافه کرد: پس از ارائه گزارش سازمان نظام مهندسی، اداره استاندارد 72 ساعت مهلت دارد تا نظر کارشناسی خود را اعلام کند که این ساختمان ادامه فعالیت بدهد یا تعطیل گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 3677

به "وضعیت ساختمان پزشکان گناوه تا 72 ساعت تعیین گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وضعیت ساختمان پزشکان گناوه تا 72 ساعت تعیین گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید