پاری سن ژرمن و حسرت گذشتن از کوتینیو

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، در حالی که تیم های فوتبال بارسلونا و پاری سن ژرمن بر سر انتقال نیمار از پاریس به تیم سابقش مذاکره می کردند، زمانی بود که هر دو باشگاه دوست داشتند به توافق برسند و بارسا هم به دنبال کاهش درخواست رقم پیشنهادی تیم فرانسوی بود، در نتیجه بازیکنانی را به این تیم پیشنهاد می داد. بازیکنانی که پیشنهاد شدند دمبله، تودیبو، راکیتیچ، اومتیتی، سمدو و … بودند. اما تیم فرانسوی زمانی برای داشتن کوتینیو ابراز علاقه کرد که بارسا چند روز قبل از آن برای انتقال قرضی این بازیکن به بایرن مونیخ با باشگاه آلمانی به توافق رسیده بود.

پاری سن ژرمن و حسرت گذشتن از کوتینیو

کوتینیو مدت ها به تیم فرانسوی نسبت داده می شد و از او به عنوان بازیکنی که در معامله بر سر نیمار جابه جا خواهد شد، یاد می شد. اما بایرن مونیخ زودتر عمل کرد و توانست با بارسا برای انتقالش به توافق برسد.

بارسا معتقد بود این معامله برایشان مفید بوده چون توانستند بازیکنی را بفروشند که او را با این دستمزد نمی خواستند، همچنین برای انتقال قرضی اش پول هم گرفته اند.

شاید حالا پاری سن ژرمن خودش را سرزنش کند، شاید هم بارسلونا این کار را بکند، چون اگر کوتینیو به فرانسه رفته بود احتمال جذب نیمار خیلی بیشتر بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 15966

به "پاری سن ژرمن و حسرت گذشتن از کوتینیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاری سن ژرمن و حسرت گذشتن از کوتینیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید