پسر ترامپ: دموکرات ها دوست دارند کرونا میلیون ها آمریکایی را بکشد

به گزارش مهسان بلاگ، پسر رئیس جمهور آمریکا امروز آدینه در مصاحبه ای مدعی شده سیاستمداران دموکرات امیدوارند کرونا میلیون ها آمریکایی را بکشد.

پسر ترامپ: دموکرات ها دوست دارند کرونا میلیون ها آمریکایی را بکشد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دونالد ترامپ جونیور، فرزند ارشد رئیس جمهور آمریکا امروز آدینه دموکرات ها امیدوارند ویروس کرونا میلیون ها آمریکایی را بکشد.

ترمپ جونیور امروز آدینه (9 اسفندماه) در مصاحبه با فاکس اند فرندز مدعی شد که نمایندگان دموکرات قصد دارند از بحران ایجاد شده بر سر ویروس کرونا برای ضربه زدن به پدرش، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا استفاده نمایند.

وی گفت: دموکرات ها ظاهراً امیدوارند که کرونا اینجا بیاید و میلیون ها نفر را بکشند تا بتوانند به سیر پیروزی های دونالد ترامپ انتها دهند.

یک نماینده دموکرات کنگره آمریکا بعد از این سخنان ترامپ جونیور در مصاحبه با ام اس ان بی سی واکنش تندی به آن نشان داد.

جان جرمندی، نماینده ایالت کالیفرنیا در مجلس نمایندگان آمریکا در پاسخ به سوال مجری ام اس ان بی سی درباره اینکه چه نظری درباره این سخنان پسر رئیس جمهور آمریکا دارد گفت: وقتی که این حرف ها را می زند نباید نزدیک من باشد، چون حسابی دعوایمان خواهد شد. این حرف ها، شوکه نماینده هستند.

در روزهای گذشته عدم آمادگی دولت ترامپ برای مقابله با ویروس کرونا به شدت مورد انتقاد محافل سیاسی در این کشور به ویژه سیاستمداران حزب دموکرات قرار گرفته است.

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز چهارشنبه (7 اسفند) پاسخ دولت آمریکا به بیماری کرونا را خجالت آور و کم رمق توصیف کرد.

ترامپ برای مقابله با این ویروس مرگبار 2.5 میلیارد دلار بودجه درخواست نموده، اما نمایندگان دموکرات گفته اند محافظت از آمریکایی ها در برابر کرونا نیازمند 8.5 میلیارد دلار بودجه خواهد بود.

نانسی پلوسی گفت: [پاسخ ترامپ به کرونا] خجالت آور است. او حالا پیشنهادی را مطرح نموده که برای مقابله با این ویروس بسیار ضعیت و کم رمق است. ما برای ایبولا 5 میلیارد دلار هزینه کردیم.

او در ادامه گفت: او کار را بسیار دیر و کم رمق آغاز نموده است. جای امیدواری است که می توانیم این فوت وقت را جبران کنیم ولی ضروری است آدم های حرفه ای و منابع کافی داشته باشیم و برای مردمی که به کشورمان برمی گردند از تاکتیک های هراس استفاده نکنیم.

پیش از این سایر نمایندگان کنگره آمریکا هم سیاست های ترامپ برای مقابله با کرونا را مورد انتقاد قرار داده بود.

به عنوان مثال، میت رامنی، نماینده جمهوری خواه مجلس سنای آمریکا یک روز قبل تر (سه شنبه 6 اسفند) گفته که کشورش آمادگی مناسبی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا ندارد.

رامنی در جلسه ای پشت درهای بسته در کنگره از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بابت کوچک نمایی نگرانی ها درباره شیوع این بیماری انتقاد کرد.

ترامپ در دهلی نو به خبرنگاران گفته بود که اوضاع این بیماری در آمریکا تحت کنترل است و این بیماری، مسئله ای است که به زودی برطرف خواهد شد.

میت رامنی که عضو کمیته بهداشت، آموزش و کار مجلس سنای آمریکا است گفت دولت آمریکا اقدامات کافی را برای آماده شدن جهت مقابله با شیوع این بیماری انجام نداده است.

او گفت: من از اینکه ما چه اندازه برای همه گیری این بیماری هم از لحاظ تجهیزات ایمنی و هم از لحاظ دستگاه های پزشکی برای یاری به مبتلایان آمادگی داریم، مأیوس هستم.

رامنی اضافه نمود: در مرحله کنونی، فکر می کنم سرمایه گذاری ما پایین تر از حد لازم برای شرایطی است که ممکن است جدی گردد. به نظرم باید از همه منابعمان استفاده کنیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 37214

به "پسر ترامپ: دموکرات ها دوست دارند کرونا میلیون ها آمریکایی را بکشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پسر ترامپ: دموکرات ها دوست دارند کرونا میلیون ها آمریکایی را بکشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید