پل سیدی فردا آماده بهره برداری است

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، محمدعلی قنبری با بیان اینکه تملک های محدوده پل به عهده شهرداری منطقه یک است، گفت: تملک های املاک جنوب غربی و شمال شرقی پل توسط شهرداری منطقه یک انجام گردیده و برای تملک املاک جنوب شرقی پل در حال مذاکره هستند.

پل سیدی فردا آماده بهره برداری است

وی در خصوص هزینه های ساخت پل شهید بهشتی نیز بیان نمود: با توجه به اینکه آسفالت و جدول گذاری پیرامون پل هم در دستور کار قرار گرفته، اجرای این پل حدود 15 تا 16 میلیارد تومان هزینه داشته است.

معاون حمل ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان با بیان اینکه در طرح اولیه ای که مشاور ارائه نموده، ظاهراً این پل، سه لوپ هم داشته است، گفت: اما در مقطعی شهرداری زمین های این محدوده را واگذار نموده و مردم هم پروانه ساختمان گرفته ساخت وساز نموده اند؛ بنابراین، تملک این املاک و تخریب آن ها امکان پذیر نیست.

قنبری در رابطه با اینکه آیا عدم اجرای لوپ ها، به لحاظ ترافیکی مسئله ای ایجاد نمی کند، گفت: در این رابطه وقت زیادی گذاشته شد تا طرحی اجرا گردد که چراغ فرماندهی در محدوده زیر پل وجود نداشته باشد که در نهایت به این نتیجه رسیدیم زیر پل به شکل یک میدان عمل کند و پیش بینی می کنیم با توجه به اینکه 70 تا 80 درصد ترافیک به بالای پل منتقل می گردد، در پایین پل با مسئله ای روبه رو نمی شویم و شاید فقط عصرهای پنج شنبه و جمعه به دلیل حرکت مردم به سمت کوهپایه، اندکی تعلل در حرکت خودروها وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه نورپردازی زیر پل شهید بهشتی هم در دستور کار است و به زودی زیر پل نورپردازی خواهد شد، گفت: زیباسازی زیر پل نیز به تدریج توسط شهرداری منطقه یک انجام خواهد شد.

معاون حمل ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان از انجام 45 هزار مترمربع آسفالت و 10 کیلومتر جدول گذاری در روی پل و محدوده آن اطلاع داد و گفت: حدود 60 درصد کار ساخت پل شهید بهشتی، تا ابتدای سال جاری و طی مدت هفت سال انجام گردیده بود و 40 درصد باقی مانده، در پنج ماه گذشته انجام گرفت.

قنبری با بیان اینکه از مردم و اهالی محدوده پل شهید بهشتی تشکر می کنم علیرغم مسائلی که تأخیر در اجرای این پل به وجود آورده بود، صبر و حوصله به خرج دادند، گفت: از وقتی وارد شهرداری کرمان شدم، اجرای پل شهید بهشتی را در دستور کار قرار دادم و خوشبختانه با حمایت شهردار، علی رغم وجود تمام مسائل، ساخت پل شهید بهشتی به انتها رسید.

وی در همین رابطه از حمایت های اعضای شورای اسلامی شهر، معاون امور عمرانی استاندار و سرپرست استانداری کرمان که برای برطرف مسائل این پل همکاری نموده اند، تشکر کرد.

معاون حمل ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان در رابطه با اجرای پل شهید الله دادی (ابوذر) نیز گفت: از ورودی خیابان ابوذر، سگمنت های پل در حال نصب است؛ ضمن اینکه با پیمان کار صحبت نموده ایم یک جرثقیل دیگر اضافه کند تا نصب سگمنت در جبهه دوم هم فعال گردد.

قنبری اضافه کرد: پیمان کار در سه جبهه دیگر کاری هم در حال اجرای رمپ است.

وی با بیان اینکه ساخت زیرگذر آزادی نیز طبق برنامه در حال اجرا است و قرار است پیمان کار اوایل آبان ماه سازه زیرگذر را تحویل دهد، گفت: جدول گذاری روی زیرگذر و روشنایی داخل تونل نیز باید توسط شهرداری انجام گردد که یکی دوماه پس از انتها کار عمرانی پل، جدول گذاری و روشنایی زیرگذر توسط شهرداری انجام خواهد شد.

معاون حمل ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان اضافه کرد: پروژه روشنایی زیرگذر با توجه به تحریم ها با مشکل روبرو است و پیمان کاران به سختی می توانند لوازم مورد احتیاج برای روشنایی زیرگذر را تهیه نمایند، اما در عین حال کوشش می کنیم اجرای این زیرگذر طبق برنامه ریزی به انتها برسد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1270

به "پل سیدی فردا آماده بهره برداری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پل سیدی فردا آماده بهره برداری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید