پنجره واحد سیار سرمایه گذاری طی 10 روز آینده راه اندازی می گردد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، محمد جواد فدائی در نشست آنالیز مسائل و مسائل پروژه بزرگراه سیرجان- شهربابک اظهار کرد: باتوجه به راه اندازی پنجره واحد سرمایه گذاری در استان، سرمایه گذار برای اخذ مجوزهای لازم نباید به صورت مستقیم به دستگاه های متولی مراجعه کند.

پنجره واحد سیار سرمایه گذاری طی 10 روز آینده راه اندازی می گردد

وی با انتقاد از رکود پروژ ه ها در استان به مدیران استان هشدار داد: بعضی از پروژه ها به دلیل پیگیری نکردن و بی توجهی مدیران دچار رکود شده است و بدون ملاحظه با چنین مسئولانی برخورد خواهم کرد.

فدائی با اشاره به معضل رودربایستی در اداره کشور گفت: متأسفانه رعایت بعضی از مصلحت ها و رودربایستی با مدیران ناکارآمد، باعث عقب ماندگی کشور شده است و به عنوان استاندار به هیچ وجه با چنین مدیرانی رودربایستی نخواهم داشت و آن ها را توبیخ خواهم کرد.

استاندار کرمان با انتقاد از رعایت مصالح و منافع شخصی در بین مدیران توضیح داد: برای خدمت به مردم استان افتخار می کنم و حاضر نیستم به هر قیمتی در مسند استانداری کرمان باشم.

فدائی با اشاره به مسائل پروژه بزرگراه سیرجان- شهربابک اضافه نمود: با توجه به راه انداری پنجره واحد سرمایه گذاری مقرر بود تمامی مدیران 17 دستگاه متولی صدور مجوز، زمینه اخذ استعلامات لازم برای صدور مجوزهای سرمایه گذار را طی یک جلسه ای آنالیز و در نهایت با گذشت یک هفته به این استعلامات پاسخ دهند ولی متأسفانه این روند کند شده است.

وی با بیان اهمیت راه اندازی پنجره واحد متحرک سرمایه گذاری در سطح استان گفت: طی 10 روز آینده و برای نخستین بار پنجره واحد متحرک یا اتوبوسی را با حضور مدیران استان برای معین محل معادن مورد احتیاج بزرگراه سیرجان - شهربابک راه اندازی خواهیم کرد.

در این جلسه همچنین مقرر شد با توجه به طولانی شدن استعلامات و فرایند صدور مجوز برداشت از معدن شن و ماسه پروژه خط انتقال آب به مجتمع مس سرچشمه، مجوز مورخ 5 دی ماه 97 این معدن برای یکسال آینده تمدید شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 4484

به "پنجره واحد سیار سرمایه گذاری طی 10 روز آینده راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنجره واحد سیار سرمایه گذاری طی 10 روز آینده راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید