پوگبا به دنبال جدایی از یونایتد در ژانویه

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، مطبوعات ایتالیایی مدعی شدند پل پوگبا، ستاره فرانسوی تیم فوتبال منچستریونایتد که در ازای انتقالی با رقم هنگفت از یووه به این تیم منتقل شد از سران باشگاه خواسته تا اجازه جدایی دائم او از تیم در ماه ژانویه را صادر نمایند. طبق ادعای مطبوعات این بازیکن مشتاق است تا به تیم سابقش، یوونتوس، بازگردد، مخصوصا که کریستیانو رونالدو هم به این تیم منتقل گردیده و شانس موفقیتش خصوصا در رقابت های اروپایی بالا رفته است.

پوگبا به دنبال جدایی از یونایتد در ژانویه

روزنامه توتواسپرت مدعی گردیده پافشاری او برای بازگشت به خاطر بازی در کنار رونالدو است؛ البته او در یونایتد هم اوضاع خوبی ندارد و به دنبال جدایی از این تیم بوده است، اما پیوستن رونالدو به یوونتوس کار تصمیم گیری را برای این بازیکن ساده تر نموده است.

رابطه بد او با ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی یونایتد هم دیگر دلیلی است که باعث گردیده پوگبا راحت تر تصمیم بگیرد و بخواهد از تیم انگلیسی جدا گردد. او پیش از این هم به خاطر مورینیو دوست داشت از تیم برود، اما وقتی پیشنهاد بارسا از راه رسید باشگاه انگلیسی حاضر به مذاکره نشد.

البته یوونتوس اگر بخواهد پوگبا را به خدمت بگیرد مطمئنا باید پول زیادی به یونایتد بپردازد و این در حالی است که به تازگی رونالدو را در ازای 112 میلیون یورو به خدمت گرفته است، به همین دلیل است که شانس تیم ایتالیایی برای جذب این بازیکن زیاد نیست و یونایتد از این موضوع خوشحال است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1089

به "پوگبا به دنبال جدایی از یونایتد در ژانویه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوگبا به دنبال جدایی از یونایتد در ژانویه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید