چرا فرهاد مجیدی جانشین استراماچونی نشد؟

به گزارش مهسان بلاگ، اگر استراماچونی بر تصمیمش اصرار بورزد و به ایران نیاید، در نهایت استقلال به یک سرمربی نیاز دارد و نمی تواند نیمکت فنی خود را خالی بگذارد؛ در نتیجه این مربی چه کسی می تواند باشد که طرفداران او را قبول نمایند؟

چرا فرهاد مجیدی جانشین استراماچونی نشد؟

از استقلال خبر می رسد که در جلسه هیئت مدیره، یگانه گزینه ممکن به جای استراماچونی فرهاد مجیدی بوده است. مجیدی در ساعات اولیه مذاکره به هیئت مدیره باشگاه پاسخ مثبت می دهد اما ظاهراً شب گذشته به این نتیجه می رسد که بهتر است در این شرایط وارد عمل نگردد.

به گزارش خبر ورزشی، باشگاه استقلال همچنان در مناقشه عجیبش با استراماچونی غوطه ور است و مسئله به قدری پیچیده شده که هیچ راهکار مناسبی برای آن پیدا نمی گردد.

از یک سو توقع پرداخت قانونی و بانکی پول به استراماچونی، بحثی عجیب نیست که بخواهیم از آن ایراد خاصی بگیریم و از طرف دیگر، باشگاه استقلال برای نادیده دریافت مربی ایتالیایی با چالش های بزرگی روبرو است.

از استقلال خبر می رسد که در جلسه هیئت مدیره، یگانه گزینه ممکن به جای استراماچونی، فرهاد مجیدی بوده است. مجیدی در ساعات اولیه مذاکره به هیئت مدیره باشگاه پاسخ مثبت می دهد اما ظاهرا شب گذشته به این نتیجه می رسد که بهتر است در این شرایط وارد عمل نگردد.

امروز شعارهای تعدادی از طرفداران مقابل در ورودی باشگاه استقلال و خطاب قرار دادن مجیدی، این نکته را یادآوری کرد که بازگشت او به معنای سوختن یک سرمایه داخلی در استقلال است.

به نظر می رسد مشکل بزرگ تر و لاینحل استقلال اما این باشد که در صورت تمام شدن قطعی کار استراماچونی، هیچ گزینه ایرانی را نگردد به جای او معرفی کرد؛ چرا که تجربه نشان داده وقتی طرفداران یک مربی را به هر ترتیبی قبول دارند، خیلی سخت نفر بعدی را می پذیرند.

مجیدی با وجود تمام وجاهتی که میان استقلالی ها دارد احتمالا به این اطمینان رسیده که صادر شدن حکمش به جای استراماچونی یک بازی پرمخاطره است. او یا مربیان دیگر اگر نتوانند، نتایج استراماچونی را تکرار نمایند، به سرعت و طی دو بازی می سوزند و در سکوها خرد و خمیر می شوند.

مسلما فرهاد مجیدی علاقه ای ندارد که در همین اول راه مربیگری چنین ریسک پرمخاطره ای را به جان بخرد؛ البته در استقلال هستند افرادی که امروز با یک تعارف کوچک، نیمکت استراماچونی را مال خود نمایند؛ طبیعی است که شرایط آنها با مجیدی متفاوت است و خیلی ها در مربیگری چیزی برای از دست دادن ندارند که از این اقدام تازه، هراسی به دل خود راه بدهند!

مسئله بعد که مهمتر از همه این نکته هاست اما چیست؟

اگر استراماچونی بر تصمیمش اصرار بورزد و به ایران نیاید، در نهایت استقلال به یک سرمربی نیاز دارد و نمی تواند نیمکت فنی خود را خالی بگذارد؛ در نتیجه این مربی چه کسی می تواند باشد که طرفداران او را قبول نمایند؟

سؤال سختی است و جوابش هم به این سادگی نیست!

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: عصر ایران
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 30274

به "چرا فرهاد مجیدی جانشین استراماچونی نشد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا فرهاد مجیدی جانشین استراماچونی نشد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید