کابوس قلی زاده تکمیل شد: خداحافظ تا فصل بعد

به گزارش مهسان بلاگ، پزشکان شارلروا در حال مداوای کشاله آسیب دیده قلی زاده هستند.اگر آنها تشخیص بدهند که او احتیاج به عمل جراحی دارد، قلی زاده 3 ماه از بازی های رسمی دور می ماند و همین می تواند کابوس او را تکمیل کند.

کابوس قلی زاده تکمیل شد: خداحافظ تا فصل بعد

کابوس قلی زاده تمکیل شد

علی قلی زاده را باید یکی از بدشانس ترین بازیکنان فوتبال ایران معرفی کرد. بازیکنی که در لیگ هفدهم و با انجام بازی های درخشان برای سایپا نام خود را به عنوان یک پدیده معرفی کرد و بعدها پیراهن تیم ملی و باشگاه شارلروا را پوشید، در ماه های اخیر روزهای تلخ و نا امیدکننده ای را سپری نموده است. او ابتدا جام ملت های آسیا را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد و حالا هم از بلژیک خبر می رسد که مصدومیت او تشدید شده و به همین دلیل نمی تواند در ادامه فصل شالرلروا را همراهی کند.

قلی زاده این فصل 22 بار در ترکیب شارلروا حضور داشته و روی هم 1280 دقیقه در زمین بوده. تعداد بازی های 90 دقیقه ای و کامل او در بلژیک، به عدد 5 رسیده و البته او 8 بار به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شده و 9 بار هم تعویض شده و از بازی خارج. این ها آماری است که علی قلی زاده در شارلروا به نام خود ثبت نموده و البته تا سرانجام فصل هم دست نخورده باقی خواهد ماند. آماری که چندان امیدوارکننده هم نیست، چرا که انتظارها از قلی زاده در باشگاهی نه چندان مطرح به نام شارلروا بیشتر از این ها بود.

-

هافبک ایرانی شارلروا که سابقه حضور در جام جهانی جوانان را در کارنامه دارد، از ناحیه کشاله آسیب دیده و به همین دلیل در 4 بازی اخیر شارلروا را همراهی ننموده. نکته جالب اینکه قلی زاده در جام جهانی جوانان هم پس از گلزنی به نیجریه دچار پارگی کشاله شد و حالا بعد از چند سال دوباره همان مصدومیت سراغ این هافبک تکنیکی آمده و او را از بازی های رسمی دور نموده.

شارلروا 4 بازی اخیر خود را مقابل یوپن(2 بار)، سنت ترویدن و اوستنده انجام داده که در تمام آنها علی قلی زاده غیبت داشته. آخرین باری که هافبک 23 ساله تیم ملی ایران در ترکیب شارلروا حضور داشته، 20 اسفند 97 و بازی مقابل آنتورپ بوده که قلی زاده در دقایق سرانجامی از زمین خارج شد و جای خود را به بازیکن دیگری داد.

-

پزشکان شارلروا در حال مداوای کشاله آسیب دیده قلی زاده هستند. اگر آنها تشخیص بدهند که کشاله او احتیاج به عمل جراحی دارد، قلی زاده 3 ماه از بازی های رسمی دور می ماند و همین مسئله می تواند کابوس او را تکمیل کند. سایت dhnet بلژیک هم اطلاع داد که علی قلی زاده، هافبک ایرانی شارلروا چهارشنبه و به خاطر مصدومیت از ناحیه کشاله پا زیر تیغ جراحی می رود.

3

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 7792

به "کابوس قلی زاده تکمیل شد: خداحافظ تا فصل بعد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کابوس قلی زاده تکمیل شد: خداحافظ تا فصل بعد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید