کامبیز طارمی نایب قهرمان شد؛ کاروان ایران دو مداله

به گزارش مهسان بلاگ، در ادامه رقابت های دو ومیدانی قهرمانی دنیا افراد با هوش میانه که در تایلند در حال برگزاری است، کامبیز طارمی به عنوان نایب قهرمانی مسابقات دو 100 متر دست یافت.

کامبیز طارمی نایب قهرمان شد؛ کاروان ایران دو مداله

به گزارش خبرنگاران، کامبیز طارمی در رقابت های دوومیدانی قهرمانی دنیا با هوش میانه و در مرحله مقدماتی، با ثبت رکورد 11 ثانیه و 29 صدم ثانیه به عنوان اول گروه دست یافت و راهی مسابقات فینال شد.

در دیدار فینال دو 100 متر نیز طارمی همراه با هفت دونده دیگر برای کسب مدال طلا رقابت کرد که در نهایت با ثبت رکورد 11 ثانیه و 37 صدم ثانیه و تنها با اختلاف دو صدم ثانیه، از دست یابی به نشان طلا بازماند و عنوان نایب قهرمانی این مسابقات را به نام خود کرد.

رقابت های قهرمانی دنیا دوومیدانی افراد با هوش میانه از 25 اردیبهشت ماه با حضور 135 ورزشکار از 19 کشور در دو رده زنان و مردان و دو بخش جوانان و بزرگسالان شروع و تا 29 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

تیم ملی دوومیدانی ID ایران، با ترکیب کامبیز طارمی، وحید شهابی و احمد غفاری در مواد دو، حسن دهقانی در ماده پرتاب وزنه و نیزه و کوروش فرهادی در ماده پرش طول و سه گام در این مسابقات حضور یافته است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 23052

به "کامبیز طارمی نایب قهرمان شد؛ کاروان ایران دو مداله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کامبیز طارمی نایب قهرمان شد؛ کاروان ایران دو مداله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید