کتاب سبز برنده مهم ترین جایزه انجمن تهیه کنندگان آمریکا شد

به گزارش مهسان بلاگ، فیلم سینمایی کتاب سبز (Green Book) موفق شد ساعاتی پیش مهم ترین جایزه انجمن تهیه کنندگان آمریکا را تصاحب کند و با برنده شدن جایزه داریل اف. زانوک که به بهترین فیلم بلند سال اهدا می گردد به یکی از شانس های مهم برنده شدن جایزه بهترین فیلم اسکار 2019 تبدیل گردد.

کتاب سبز برنده مهم ترین جایزه انجمن تهیه کنندگان آمریکا شد

اواسط دی ماه بود که انجمن تهیه کنندگان، فیلم های پلنگ سیاه، بلک ک کلنزمن، راپسودی بوهمی، آسیایی های خرپول، سوگلی، کتاب سبز، یک جای ساکت، روما، ستاره ای متولد شده است و معاون را به عنوان نامزدهای این بخش معرفی کرد و نهایتا ساعاتی پیش کتاب سبز موفق شد این جایزه را در اختیار بگیرد.

فیلم سینمایی کتاب سبز پیش از این موفق شده بود در مراسم گلدن گلوب 2019 نیز خوش بدرخشد و به عنوان بهترین فیلم موزیکال یا کمدی هفتاد و ششمین دوره جوایز گلدن گلوب انتخاب گردد. در واقع کتاب سبز موفق ترین فیلم گلدن گلوب 2019 بود و در حالی که پس از فیلم معاون (نامزد 6 بخش) در 5 بخش کاندید شده بود، توانست موفق ترین عملکرد را از خود نشان دهد و 3 جایزه بهترین فیلم موزیکال یا کمدی، بهترین فیلم نامه و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را بگیرد.

حال و با برنده شدن جایزه مهم داریل اف. زانوک در انجمن تهیه کنندگان می توان ادعا کرد که فیلم سینمایی کتاب سبز به یکی از فیلم های پرشانس اسکار 2019 تبدیل شده است. انجمن تهیه کنندگان آمریکا که 8200 عضو دارند در 29 دوره گذشته توانسته 20 بار برنده بخش بهترین فیلم مراسم اسکار را به درستی پیش بینی کند و از این نظر بسیاری معتقدند که به دست آوردن جایزه این انجمن می تواند بخت هر فیلم سینمایی را برای تصاحب جایزه بهترین فیلم اسکار به شکل قابل توجهی افزایش دهد.

پیش از این بیشتر پیش بینی ها از شانس بالای فیلم های روما (Roma) و ستاره ای متولد شده است (A Star is Born) برای برنده شدن جایزه بهترین فیلم اسکار 2019 یاد می کردند اما با تعیین شدن جایزه انجمن تهیه کنندگان آمریکا در بخش بهترین فیلم، باید کتاب سبز را هم به این دو فیلم اضافه نمود.

از دیگر جوایز مهم مراسم انجمن تهیه کنندگان اختصاص جایزه بهترین انیمیشن به فیلم سینمایی مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی بود. مرد عنکبوتی در کنار گرینچ، شگفت انگیزان 2، جزیره سگ ها، رالف اینترنت را خراب می نماید از نامزدهای این بخش انجمن بودند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2200

به "کتاب سبز برنده مهم ترین جایزه انجمن تهیه کنندگان آمریکا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب سبز برنده مهم ترین جایزه انجمن تهیه کنندگان آمریکا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید