کتاب پاسخ های کوتاه به پرسش های بزرگ منتشر شد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، کتاب پاسخ های کوتاه به سوال های بزرگ به سوال هایی از دوران ما پاسخ می دهد. در این کتاب هاوکینگ از کشف ها و چشم اندازهایش درباره هر چیزی از آفرینش دنیا تا سیاه چاله ها و هوش بیگانگان، وجود خدا و اهمیت سلطه فضایی پرداخته است و از خطرات هوش مصنوعی سخن گفته است.

کتاب پاسخ های کوتاه به پرسش های بزرگ منتشر شد

این کتاب از 4 بخش تشکیل شده: چرا ما اینجا هستیم؟ آیا به بقا ادامه می دهیم؟ آیا تکنولوژی موجب نجات ما می گردد یا ما را نابود می نماید؟ چگونه می توانیم کامیاب شویم؟

کتاب پاسخ های کوتاه به پرسش های بزرگ با طرح این 10 پرسش؛ آیا خدایی هست؟ چگونه همه چیز آغاز شد؟ آیا در کیهان حیات هوشمند دیگری هم هست؟ آیا می توانیم آینده را پیش بینی کنیم؟ داخل یک سیاهچاله چیست؟ آیا سفر در زمان ممکن است؟ آیا زندگی ما در زمین ادامه خواهد یافت؟ آیا باید برای سکونت به فضا برویم؟ آیا هوش مصنوعی بر ما چیره خواهد شد؟ چگونه می توانیم آینده را شکل دهیم؟ می کوشد بر مبنای فیزیک نظری پاسخ بعضی پرسش های بزرگ را بدهد و این باور غلط بین عموم مردم را که علم راستین آن قدر پیچیده است که نمی توانند درکش نمایند، کنار بزند.

کتاب پاسخ های کوتاه به پرسش های بزرگ نوشته استیون هاوکینگ با ترجمه مزدا موحد در 192 صفحه با قیمت 22 هزار تومان توسط نشر نو منتشر شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 5176

به "کتاب پاسخ های کوتاه به پرسش های بزرگ منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب پاسخ های کوتاه به پرسش های بزرگ منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید