گزارش لوکس تهران از برترین سایت های لاکچری گردی دنیا

به گزارش مهسان بلاگ، یکی از کسب و کارهای جذاب و جالب در فضای مجازی، اپ ها و درگاه های اطلاع رسانی مقصدهای گردشگری برای خاص پسندها و خاص گردها است که روز به روز با جادوی شبکه های اجتماعی و هشتگ های لوکس و مدگرایی، استقبال از آن ها در حال افزایش بوده و مخاطبان بیشتری جذب می نمایند. بر خلاف تصور عموم که لاکچری گردی فقط مخصوص ثروتمندان است، اما بسیاری از سایت های معرفی مقصدها و بسته های سفرهای هیجان انگیز، برای جذب مخاطبان و مشتریان بیشتر، بسته های تخفیف چشمگیری ارائه می نمایند تا دامنه افرادی که مخاطب این گونه تفریحات و سفرها در سراسر دنیا هستند بیشتر گردد.

گزارش لوکس تهران از برترین سایت های لاکچری گردی دنیا

با توجه به نزدیک شدن به تعطیلات ژانویه 2018 میلادی و برنامه ریزی بعضی از هموطنان برای سفر به نقاط مختلف جهان و شرکت در برنامه های کریسمس چه در کشورهای همسایه و چه مقصدهای دور تر در آسیا و اروپا و آمریکای شمالی، گزارش امروز سرویس سفر لوکس تهران، شما را با 20 سایت مهم برای آشنایی با مقصدها و بسته های لاکچری گردی آشنا می نماید.

با ما در گزارش امروز همراه باشید.

لاکچری گردی چیست؟

شاید برای شما این سوال مطرح گردد که فرق لاکچری گردی با شیوه های متداول سفر و تفریح چیست. لاکچری گردی همچون کوله پشتی گردی و جهانگردی خودمانی یا جهانگردی سلامت (Health Tourism)، نوعی از سفر است که در نیم قرن اخیر بیشتر مورد توجه جهانگردان قرار گرفته و مخاطبان بسیاری دارد. کوله پشتی گردها، برایشان آنچه اهمیتی ندارد، محل اقامت و مکان گردش است و در قید و بند نوع غذاها و رستوران ها و کافه ها و خدمات ویژه و غیر ویژه ای که در طول سفر به آنها ارائه می گردد نیستند.

آنها به دنبال کمپ زدن در فضای باز صحراها، گرندکانیون ها، تنگه ها، نزدیک رودها و دریاها و داخل جنگل های رویایی و هیجان انگیز هستند و کوشش مینمایند تعداد بیشتری از مقصدهای جهانگردی خود را با هزینه کم بازدید نمایند. برای همین، رایگان سوارها (hitchhikers) که نوعی از کوله پشتی گردی (backpackers) هستند، بعضا ده ها برابر لاکچری گردها یا جهانگردان عادی، سفر نموده و به شهرهای مختلف جهان سفر نموده اند.

(حمام های ویلاهای خصوصی برای لاکچری گردها که امکان استراحت در وان هایی مملو از گل های خوش بو رنگارنگ را در فضایی رمانتیک در اختیار خاص پسندها در اندونزی قرار می دهد)

بر خلاف کوله پشتی گردها و رایگان سوارها و طبیعت گردها و اقسام دیگر جهانگردان، لاکچری گردها علاوه بر فاکتور مقصد جهانگردی و ظرفیت های طبیعی و تاریخی و باستانی و هیجان انگیز آن، محل اقامت، وسیله سفر و نوع خدماتی که در مقصد در انتظارشان هست را مورد توجه قرار می دهند و برای آن، پول زیادی صرف می نمایند.

مثلا برای اقامت در شهر مقصد، به هتل های لوکس و سوییت های عظیم با خدمات ویژه توجه مینمایند و نسبت به رزرو آن اقدام می نمایند. برای آنها، وان های پر از گل، خدمات ماساژ (SPA) و همچنین صبحانه و نهارهای وسوسه انگیز اهمیت یشتری از گردش در کوه و بیابان و دریا کشور مقصد دارد. برای لاکچری گردها، خرید از برندهای مطرح جهان در کشور مقصد، بخشی از برنامه مهم سفر را تشکیل می دهد و به همین خاطر، شناسایی خانه های مد در کشور مقصد، یکی از برنامه های فراموش نشدنی لاکچری گردها در مقصدهای جهانگردی جهان است.

بنابراین، لاکچری گردها، به دنبال مکان های خاص جهانگردی هستتند (مثل جزایر رویایی مالدیو) و همچنین اقامت در مکان های اقامتی آنچنانی که شاید 10 برابر مکان های اقامتی هزینه در بر داشته باشد. یکی از تفاوت های سفر لاکچری گردها با دیگران، ابزار حمل و نقل است. نه فقط FIRST CLASS ایر لاین های لوکس و گران قیمت جهان، بلکه سفر با کشتی های کروز و یاخت های مجلل چند طبقه با خدمات ویژه.

اگر شما هم علاقمند هستید یک بار حداقل با لاکچری گردها همراه شوید، سایت های زیر را در نظر داشته باشید.

لاکچری گردی با لاکچری تریپ

یکی از معروف ترین سایت های اطلاع رسانی از مقصدهای لاکچری گردی و ابزارهای سفر لاکچری، سایت لاکچری تریپز است که در این نشانی در دسترس است. در این سایت، خدمات مختلفی در اختیار جهانگردان خاص پسند و خاص گرد قرار گرفته که جالب توجه است. مقصدهای خاص برای لاکچری گردها در این سایت در 5 منطقه جهانگردی جهان (آسیا-اروپا-آفریقا-اقیانوسیه-آمریکا) معرفی شده است.

(مقصدهای لاکچری گردی در جهان از نظر لاکچری تریپ دات کام)

این اطلاعات در قسمت مقاصد در دسترس است. بخش تجارب لاکچری گردی در قسمت experiences ارائه شده که به نکات جالب و جذاب در سفرها به خصوص در حوزه انتخاب محل اقامت و نظرات لاکچری گردها می پردازد.

(ایندکس سایت لاکچری تریپ)

مثل تجارب سفر رویایی به بوتسوانا در آفریقا یا ضروریت های سافاری در آفریقا و غذاهای ویژه در ایتالیا گردی و همچنین سفرهای رمانتیک در Grecian و رازهای جهانگردی خاص در مراکش و کازابلانکا. نویسنده این سایت نیز، هر روز در بخش وبلاگ، نظرات خود را برای سفرهای هیجان انگیز لوکس در اختیار مخاطبان قرار می دهد. این اطلاعات در بخش BLOG در دسترس است. اگر اینستاباز هستید ، صفحه آن را در اینستاگرام فالو نموده تا در جریان مقصدهای لاکچری گردی این سایت که در هفته معرفی می گردد، قرار بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر به این نشانی مراجعه کنید.

(تصاویری از مقصدهای جهانگردی هیجان انگیز جهان در صفحه اینستاگرامی لاکچری تریپ)

لاکچری گردی با T&L

یکی دیگر از سایت های خوب برای آشنایی با مقصدهای لاکچری گردی، غذاهای لوکس و ابزارهای حمل و نقل مجلل، سایت تی اند ال است که برای اطلاعات تکمیلی به این نشانی مراجعه کنید. در این سایت، مقالات زیادی درباره فرصت های لاکچری گردی و همچنین خدمات ویژه ای که توسط ایر لاین ها، هتل ها، مراکز SPA و همچنین برندهای مطرح جهانی مد و لباس در شهرهای مختلف جهان در دسترس است، منتشر می گردد که برای لاکچری گردها جذاب خواهد بود.

(مقاله ای در سایت Travel & Leisureکه به معرفی ایر لاین های لوکسی میپرداز که خدمات هتل 5 ستاره در اختیار مسافران لاکچری گرد و خاص پسند خود قرار می دهد.)

(لاکچری گردی فقط اقامت در هتل های خیلی لوکس نیست. بلکه اقامت در مکان های اقامتی با خدمات هیجان انگیز است. مثل تاب سواری های رمانتیک!)

(معرفی غذاهای لوکس و گران قیمت در نقاط مختلف جهان از جمله خدماتی است که توسط Travel&Leisure در اختیار خاص پسندها و لاکچری گردها قرار می گیرد)

(هتل های شناور در مناطق مختل جهان و خدماتی که در اختیار خاص پسندهای عاشق سفرهای هیجان انگیز قرار می گیرد، یکی از مطالبی است که در سایت Travel&Leisure معرفی شده است که تجربه تخت های آبی (waterbed) را تداعی می نماید و در مناطقی همچون تایلند، سنگاپور، یونان و امثالهم در دسترس است.)

(تصویری از محل های اقامت روی آب جهان که خدمات ویژه ای به لوکس گردها ارائه میکند. مثل قوسواری پلاستیکی در اطراف میزهای صبحانه!)

(تصویر هتل های شناور در جزایر رویایی مالدیو که یکی از خاص ترین مقصدهای جهانگردی لاکچری جهان در منطقه آسیا به شمار می رود)

(آیا شما هم دوست دارید در چنین ویلای لوکس چند طبقه ای وسط جزیره های تانزانیا، مقصد طبیعت گردی ویژه خاص گردهای جهان در آفریقا اقامت کنید)

اگر دوست دارید تا با مقصدهای لاکچری گردی این سایت بیشتر آشنا شوید، صفحه آن را در شبکه اجتماعی محبوب این روزها (اینستاگرام) فالو کنید. این صفحه در این نشانی در دسترس لاکچری گردها واقع شده است و یکی از پر بیننده ترین صفحات اینستاگرام برای عاشقان لاکچری گردی به شمار می رود. این صفحه در 4 سال اخیر بیش از 3900 پست را به معرفی مقصدهای لاکچری گردی، غذا ها و محل های اقامت و معرفی برندهای مد و لباس لاکچری گردها در کشورهای مختلف جهان به اشتراک گذاشته و قریب به 3 میلیون فالور دارد.

(صفحه اینستاگرامی 3 میلیون فالوری Travel & Leisure که شما را با هزاران مقصد لاکچری گردی و غذاها و محل های اقامت مجلل در سراسر جهان آشنا می نماید)

تیک آبی اینستاگرام به این درگاه نشان می دهد که این صفحه، اعتبار بالایی برای جهانی لاکچری گردی های دیجیتالی دارد.

(پستی که لاکچری گردها را با مقصدهای صورتی رنگ جهان مثل Sicily آشنا می نماید)

(لوکیشن های هیجان انگیز برای سلفی بازها، از جمله پست هایی است که در اینستاگرام تراول لیژر ارائه می گردد. تصویر بالا مربوط به کازابلانکا، مقصد لاکچری گردی برای خاص پسند ها در مراکش است)

البته برای آشنایی با جذاب ترین مقصدهای جهانگردی جهان میتوان به این آدرس هم در اینستاگرام مراجعه کرد. یکی از معروف ترین صفحات لاکچری گردی برای خاص گردها که بیش از 7 هزار پست به اشتراک گذاشته و قریب به 10 میلیون فالور دارد.

بخش های مهم این سایت که لاکچری گردها در نظر داشته باشند به توضیح زیر است:

  • بخش Travel Guides برای آشنایی با مقصد های جهانگردی و لاکچری گردی
  • بخش اقامتگاه برای آشنایی با هتل ها و محل های اقامتی هیجان انگیز جهان
  • بخش NEWS که شما را با جدید ترین فناوری ها در مقصدهای جهانگردی جهان آشنا میکند
  • بخش TIPS که همچون Com شما را با توصیه های هیجان انگیر در سفر آشنا میکند
  • بخش VIDEOS برای گشتی ویدیویی در نقاط مختلف جهان
  • بخش Flight که فرصتی برای آشنایی با خدمات ویژه ایرلاین های لوکس و غیر لوکس جهان است.
  • بخش App که اپلیکیشن های مهم برای لاکچری گردها معرفی می گردد.
  • بخش Romantic که جهانگردان رمانتیک را با مقصدهای عروسی گردی، نامزدی گردی، ماه عسل اشنا میکند
  • بخش Cruise که محلی برای آشنایی با مقصدهای جهانگردی دریایی هیجان انگیز است.

لاکچری گردی با AbsoluteTravel

از جمله سایت های معرفی مقصدهای لاکچری گردی در جهان، سایت ابسولوت تراول است که مخاطبان لاکچری گرد و خاص پسندش را با مقصدهای جهانگردی هیجان انگیز، رویایی، رمانتیک و مکان های اقامتی خیلی لوکس آشنا می نماید. سفر، لاکچری و اختصاصی، سه شعار سایت است. برای آشنایی با ظرفیت های این سایت فعال در حوزه جهانگردی لوکس، به نشانی اینترنتی آن در این آدرس رجوع کنید.

(تصویر ایندکس درگاه ابسولوت تراول دات کام که فرصتی برای آشنایی با جذاب ترین مقصدهای جهانگردی و اقامت در هتل ها و مکان های اقامتی ویژه و گران قیمت جهان است)

همچون بسیاری از سایت های لاکچری گردی جهان، این سایت هم بخش ویژه ای به معرفی مطالب روزانه و جذاب در حوزه لاکچری گردی به زبان خودمانی می پردازد که جالب توجه بوده و مخاطبان را با مکان های لوکس، سفرهای جذاب و هیجان انگیز آشنا میکند. برای اطلاعات بیشتر به نشانی وبلاگ در این قسمت مراجعه کنید. در واقع، لاکچری نویس های حوزه جهانگردی، کوشش مینمایند تا با وبلاگ نویسی، ظرفیت های لاکچری گردی را بیشتر به اطلاع خاص پسند ها و خاص گردها قرار دهند.

لاکچری گردی با فودورز

فدورز دات کام، از سایت های فعال در معرفی مقصدهای لاکچری گردی جهان است. ایده های جالب، مکان های رمانتیک برای جهانگردان هیجانی و همچنین غذاها و رستوران ها و کافه هایی با نوشیدنی های خیلی خاص از جمله خدماتی است که این درگاه حوزه جهانگردی لاکچری در اختیار مخاطبان قرار می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر به درگاه اینترنتی آن در این آدرس مراجعه کنید.

(ایندکی سایت فودورز دات کام برای آشنایی با جذاب ترین مقصدهای لاکچری گردی در جهان)

برای مشاهده مقصدهای لاکچری گردی برای رمانتیک ها به این قسمت مراجعه کنید. سواحل رویایی برای جهانگردان هیجانی خاص پسند در این بخش در دسترس است. همچنین غذاهای لوکس برای شکم گردهای لوکس نیز در این آدرس معرفی شده است. پارک های ملی که فرصت های جهانگردی هیجان انگیزی را در اختیار طبیعت گردها قرار می دهد نیز در این بخش اطلاعات خوبی را در اختیار شما قرار می دهد.

اینستاگرام این سایت معروف لاکچری گردی، بیش از 2400 پست درباره معرفی مکان های طبیعت گردی، ساحل نوردی و صحرا گردی در تورهای لوکس با وسایل نقلیه مجلل معرفی نموده که برای معتادان اینستاگرام، انتخاب خوبی است. بیش از 134 هزار فالور دارد اما به دلیل اهمیت اطلاع رسانی، پیروز به دریافت تیک أبی اینستاگرام شده است. صفحه اینستاگرامی فودورز را در این نشانی دنبال کنید.

لاکچری گردی با لونلی پلنتی ها

لونلی پلنت، همچون تریپ ادوایزر دات کام از جمله درگاههای معروف آشنایی با مقصدهای جهانگردی لوکس و غیر لوکس جهان است. در لونلی پلنت که در واقع سایت مرکز انتشاراتی لونلی پلنت محسوب می گردد، شما با مکان های اقامتی و مقصدهای جهانگردی و همچنین رستوران ها، کافه ها، پاساژها، مراکز خرید، مراکز طبیعت گردی، مقصدهای جهانگردس سلامت و همچنین شبکه ای از جهانگردان در 5 قاره جهان آشنا می شوید.

در لونلی پلنت این امکان برای شما فراهم شده است تا با عضویت رایگان، بتواند در انجمن های این سایت، احتیاجهای جهانگردی خود را در حوزه خرید و فروش لوازم سفر، خرید و فروش بلیط های رویدادهای بین المللی، گفتگو با شهروندان مختلف جهان دباره مقصدهای جهانگردی و هر نوع اطلاعاتی که برای سفر احتیاج داشته باشید را در اختیار بگیرید. اگر به دنبال همسفر در سفرهای خود هستید، در این سایت میتوانید به راحتی اگهی رایگان قرار دهید تا اگر افرادی در تاریخ و زمان حرکت شما به مقصدهای جهانگردی مورد نظرتان، علاقمند هستند، شما را همراهی نمایند. به هر حال، لونلی پلنت را باید شبکه اجتماعی عظیمی از جهانگردان خودمانی و لاکچری گرد دانست.

یکی از بخش های جذاب لونلی پلنت را در بخش لاکچری آن میتوان جستجو کرد که ما را با آنچه برای سفر لاکچری احتیاج داریم آشنا می نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر به این نشانی رجوع کنید. مثلا برای عاشقان ماساژ گردی، مقاله ای درباره مقصدهای SPA در بالی اندونزی ارائه شده است که مطالعه آن را به علاقمندان سفر به جنوب شرق آسیا به خصوص اندونزی در ژانویه 2018 و فروردین 1397 توصیه میکنیم.

(یکی از خدمات محبوب لونلی پلنت، ارایه کتابچه هایی برای معرفی مقصدهای جهانگردی لوکس و غیر لوکس جهان است که تا کنون ده ها میلیون نسخه از آن منتشر و به فروخته شده است. در واقع کتابهای جهانگردی لونلی پلنت، از محبوب ترین کتابهای جهانگردی برای طیف های گوناگونی از سلایق جهانگردان محسوب می گردد)

اگر دوست دارید در سفرهای لاکچری خود، همسفر پیدا کنید به این بخش مراجعه کنید که صدها هزار نفر به دنبال همسفر برای گردش های لاکچری و هیجان انگیز هستند. همه کشورهای جهان حتی ایران هم در این سایت، بخش ویژه ای دارد. برای آشنایی با ایرانگردها به این قسمت مراجعه کنید. جهانگردان هیجان انگیز هم در این نشانی، ایده های جذابی برای سفرهای ماجراجویانه مشاهده خواهند کرد.

پیشنهادهای وسوسه انگیز برای رمانتیک ها هم در بخش romantic در دسترس است.

مجله لاکچری گردها

از سایت های جذاب دیگری برای آشنایی با مقصدهای لاکچری گردی، می بایست به مجله لاکچری گردی اشاره نمود که ایده های جذاب و هیجان انگیز را در اختیار جهانگردان لوکس گرد و خاص پسند در سراسر جهان قرار می دهد. برای آشنایی با خدمات و مطالبی که سایت ارائه میکند به این نشانی مراجعه کنید.

اگر به بخش LUXURY HOTEL در این سایت مراجعه کنید، همانطور که در شکل زیر ارائه شده است، منوی آبشاری باز می گردد که ظرفیت های اقامتی متنوعی را در اختیار لوکس پسند ها و خاص گردها قرار می دهد. مثل معرفی مکان های اقامتی لوکس، مقصدهای ماساژ گردی هیجان انگیز، سافاری های لاکچری، خانواده های لاکچری گرد و همچنین خدمات ویژه ای که در بعضی از مناطق جهان در اختیار لاکچری گردها قرار می گیر در این بخش در دسترس است. برای کسب اطلاعات بیشتر به این صفحه بروید.

لاکچری گردی با جاست لوکس

فقط لوکس! این عنوان سایتی برای معرفی مقصدهای لاکچری گردی جهان به جهانگردان خاص پسند است. در این درگاه، اطلاعات جذابی در اختیار مسافران مقصدهای رمانتیک و خاص ارائه می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر به این صفحه رجوع کنید.

(تصویر ایندکس سایت JUXTLUXE.COM)

(مقالات گوناگونی که جاست لوکس به زبان جذاب ارائه میدهد، فرصتی برای آشنایی با مناطق جهانگردی هیجان انگیز در سراسر جهان است که در بخش LUXURY VACATION (تعطیلات لوکس) منتشر می گردد)

این درگاه جهانگردی لاکچری در اینستاگرام نیز فعالیت خوبی دارد و توانسته ظرف 4 سال اخیر، بیش از 500 پست منتشر نموده و 12 هزار فالور کسب کند. این صفحه را در این نشانی دنبال کنید.

(یکی از نکات جالب توجهی که میتوان از صفحه اینستاگرامی جاست لوکس اقتباس کرد و به عنوان ایده خوب به توریسم بلاگرها در عرصه لاکچری گردی پیشنهاد کرد، استفاده از هشتگ های محبوب لاکچری گردی در اینستاگرام است که در پست های متعدد جاست لوکس در این شبکه اجتماعی عکس محور به اشتراک گذاشته می گردد و سبب برد بیشتر و افزون تر مطالب در اینترنت می گردد. لاکچری گردها از این هشتگ ها برای آشنایی با مقصدهای لاکچری گردی استفاده نمایند.)

هشتگ هایی که معمولا برای معرفی مقصدهای لاکچری گردی اینترنتی در اینستاگرام توسط جاست لوکس استفاده می گردد به توضیح زیر است:

writetotravel #darlingescapes#mytinyatlas #IGpossetravels#vagabonding #viajosola #potd#passionpassport #finditliveit #welltraveled#letswander

#exploremore #schooloftravel#exploreinbetween #mywherever

#adventureculture #traveldiaries#openmyworld #discoverearth#welivetoexplore #athomeintheworld

#traveldeeper #letsgosomewhere#travelbug #globetrotter#

aplacetoremember #theluxurycollection#sheisnotlost #travel

(تصویر یکی از پست های جاست لوکس که شما را با رستوران هایی در امریکا برای تناول غذاهای گران و خاص آشنا می نماید.)

لاکچری گردی با تریپ ادوایزری ها

همانطور که قبلا گفتیم، معروف ترین شبکه اجتماعی جهانگردان مجازی سایت TRIPADVISOR.COM است. محفلی اینترنتی برای آشنایی با میلیون ها جهانگرد حرفه ای و آماتور در نقاط مختلف جهان که شما را با مقصدهای هیجان انگیز، طبیعت گردی، ساحل نوردی، بیابان گردی، رمانتیک و ماجراجویانه آشنا می نماید. قریب به 170 میلیون کاربر، بیش از 500 میلیون نظر درباره مکان های اقامتی و تفریحی و زیارتی و گالری گردی و موزه گردی و طبیعت گردی و اقامت در هتل ها و هاستل ها منتشر نموده اند که در واقع کتابچه ای آنلاین از نظرات مفید برای صنعت توریسم است.

(استخرها و مقصدهای ماساژ گردی برای زوج های جوان، از جمله خدمات اطلاع رسانی تریپ ادوایزر در حوزه لاکچری گردی محسوب می گردد)

بسیاری از هتل ها و مناطق و مراکز جهانگردی جهان علاقمند هستند تا کاربران حرفه ای تریپ ادوایزر، به معرفی خدماتشان در این شبکه فعال محبوب اقدام نمایند. بخش معرفی هتل های لوکس برای لاکچری گردها در این سایت محبوب، یکی از بخش های ویژه است که شما را با هزاران هتل و صدها هزار REVIEW کاربران و مسافران آشنا می نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر به این نشانی مراجعه کنید.

یکی از خدمات تریپ ادوایزر به لاکچری گردها، معرفی بسته ای مقصدهای جهانگردی جذاب و خاص به مخاطبان بوده که در معرفی دقیق و گسترده مقصدهای خاص گردی تاثیر گذار است.

(میتوانید با مراجعه به این صفحه، با مقصدهای جهانگردی جذاب که بالاترین امتیاز را توسط کاربران تریپ ادوایزر دریافت نموده اند و جوایزی هم بدست آوردند آشنا شوید. مثل مقصدهای رمانتیک، زیر دریا، هتل های لوکس و خدمات لاکچری به جهانگردان لاکچری)

اینستاگرام تریپ ادوایزر، بیش از 1200 پست به اشتراک گذاشته و قریب به 1.2 میلیون مخاطب دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر به این آدرس رجوع کنید.

(جدید ترین تصاویر در نوامبر 2017 روی اینستاگرام محبوب تریپ ادوایزری ها)

6 درگاه کروز گردی

برای لاکچری گردها، جذاب ترین بخش سفر، سفرهای دریایی به نقاط مختلف جهان با کروزهای لوکس چند طبقه است که دریایی از امکانات را بر فراز دریا در اختیارشان قرار می دهند. برای آشنایی با سایت های کروز گردی، موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • دریای نقره ای: شرکتی که به معرفی شرکت های ارائه دهنده خدمات جهانگردی دریایی در سراسر جهان مشغول است و تخفیف های جذابی برای جهانگردان خاص پسند در ژانویه 2018 نیز معرفی نموده است. از تخفیف های 50 درصدی ان هم میتوان استفاده کرد. برای اطلاعات بیشتر به این سایت بروید.
  • کروزهای اقیانوس پیما: اگر قصد سوار شدن به کروزهای مجلل برای سفر کردن بین قاره ای دارید، از خدمت OCEAN CRUISES بهره ببرید که خدمات و پکیج های جذابش را میتوان در این ادرس مشاهده کرد.

(یکی از دیدنی ترین کروزهای جهانی برای سفرهای دریایی)

  • کروز کریتیک: یکی از سایت های محبوب برای کروز گردها، استفاده از خدمات و ایده ها و بسته های اطلاعاتی و قیمتی کروز گردی کروز کریتیک است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بسته های ویژه در ژانویه پیش روی به این نشانی مراجعه کنید.
  • کریستال کروز: سایتی جذاب برای افرادی که قصد دارند با یکی از خطوط کروز گردی معروف جهان، تجربه جهانگردی دریایی خاص داشته باشند. مقصدهای جهانگردی هیجان انگیز جهان را میتوان با بسته های جهانگردی مختلف کریستال کروز مشاهده کرد. این سایت را در این نشانی دنبال کنید.
  • خطوط کروز جهان: سایتی برای آشنایی با شرکت های دارنده کروزهای مجلل به نقاط مختلف جهان که بسته های ویژه آن نیز اخیرا به روز رسانی شده است. برای اطلاعات بیشتر و همچنین تعامل با کارشناسان این مجموعه، به سایت آن در این آدرس رجوع کنید.

(بخشی از خدماتی که در روی عرشه کروزهای لاکچری جهان به جهانگردان دریایی ارائه می گردد)

  • کروز گردی در تعطیلات: در سایت VACATIONSTOGO میتوان به سرگرمی ها و تفریحاتی که در سفرهای دریایی هیجان انگیز در اختیار داشت، دسترسی پیدا کرد و از مشاوره های مختلف کارشناسان خبر دریاگرد در سفرهای لاکچری استفاده کرد. برای اطلاعات بیشتر به این URL مراجعه فرمایید.

بیش از 30 مییلیون صفحه ایندکس شده در گوگل برای کلید واژه LUXURY CRUISE نشان می دهد که بخش مهمی از برنامه سفر لاکچری گردهای حرفه ای جهان، به مقوله جهانگردی دریایی لوکس اختصاص دارد که جهانیی از تجربه و هیجان را در اختیار جهانگردان دریایی قرار می دهد.

ایده های خوب برای لاکچری گردها

همواره در سلسله مطالبی که در لوکس تهران در حوزه جهانگردی و مد ارائه می گردد، کوشش میکنیم تا مخاطبان گرامی خاص پسند را با ایده ها و روش های جذابی در حوزه مورد بحث آشنا کنیم. اگر قصد لاکچری گردی دارید، موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • از جادوی شبکه های اجتماعی برای لاکچری گردی بهره ببرید. مهم نیست عضو این شبکه ها هستید یانه. با جستجوی کوچک در اینترنت میتوان به صفحات باز و عمومی در این شبکه ها دسترسی پیدا کرد که برای مشاهده مطالب ، احتیاج به عضویت در آن شبکه نیست. مثل اینستاگرام! بهترین فرصت برای دریافت مشاوره و ایده های جذاب و فوق العاده برای جهانگردی لاکچری و مد گردی را میتوان به وسیله ادمین صفحات در این شبکه ها بدست آورد.
  • از جادوی HASHTAG های لاکچری گردی بهره ببرید. مقالاتی که در این زمینه در لوکس تهران منتشر شده است را مطالعه کنید. هشتگ ها، برای لاکچری گردها و مد بازها و فشن بلاگرها و توریسم بلاگرها، جهانیی از جذابیت و فرصت آفرینی را فراهم می نمایند که نباید از ذهن دور داشت.
  • پیش از عزیمت به مقصدهای جهانگردی لاکچری و غیر لوکس جهان، از نظرات تریپ ادوایزری ها و لونلی پلنتی ها بهره ببرید. ان ها شما را با نکات مهمی که در سفر باید در نظر داشته باشید تا هزینه های شما کاهش پیدا کند و از وقت خوب به صورت اثربخش بهره ببرید، آشنا می نمایند.
  • بعضی از مقصدهای لاکچری گردی جهان، با بسته های تخفیفی خوبی از سوی سایت های معروف همراه می گردد. برای همین، از خدمات معرفی مکان های اقامتی و جهانگردی لوکس در COM و EXPEDIA.COM بهره ببرید. سایت های مطرحی مانند TRIVAGO.COM نیز میتواند ایده های خوبی برای لاکچری گردها فراهم کند.
  • فرصت های لاکچری گردی در جهان را در زمان های خاصی میتوان با تخفیف های قابل ملاحظه ای در اختیار داشت. از قلم نیاندازید که لاکچری گردی همواره خیلی گران نیست و میتوان با تخفیف های بعضا 50 درصد هم سوار بر کشتی های مجلل چند طبقه با VIEW های رویایی و خدمات آنچنانی شد. از مجموعه لینک های این صفحه استفاده کرد و برای مطالعه بیشتر آن را بوک مارک فرمایید.
  • لاکچری گردی انفرادی معنا ندارد. اگر تنها هستید و به دنبال همسفر برای لاکچری گردی هستید، با جهانی لونلی پلنتی ها و توریسم بلاگرها در اینستاگرام آشنا شوید. بسیاری از هزینه های سفر شما در سفرهای جمعی در لاکچری گردی، به شدت کاهش پیدا می نماید.

اگر برای لاکچری گردی در ژانویه 2018 و فروردین 1397 ایده ها و نظرها و پیشنهاداتی دارید ان را در اختیار سرویس سفر لوکس تهران قرار دهید.

همواره جهانی مد و لباس و جهانگردی لوکس را با لوکس تهران تجربه کنید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: لوکس تهران
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 43795

به "گزارش لوکس تهران از برترین سایت های لاکچری گردی دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش لوکس تهران از برترین سایت های لاکچری گردی دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید