AFC: ایران نمی تواند حریف آسانی برای کره جنوبی باشد

به گزارش مهسان بلاگ، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در تحلیل بازی های هفته نهم مرحله پایانی انتخابی جام جهانی 2018 گفت کره جنوبی نمی تواند کار راحتی در سئول برابر شاگردان کی روش داشته باشد.

AFC: ایران نمی تواند حریف آسانی برای کره جنوبی باشد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، با توجه به اینکه ایران صعود خود را در ماه ژوئن به عنوان اولین تیم آسیایی به مرحله پایانی جام جهانی 2018 قطعی کرده است، هیجان برای کسب سه سهمیه مستقیم باقیمانده قاره آسیا به اوج خود خواهد رسید، آن هم زمانی که 12 تیم حاضر در این مرحله در یک هفته مانده به هفته پایانی مرحله انتخابی جام جهانی 2018 به رقابت بازخواهند گشت.

در گروه A، ایران در هفته هشتم از مرحله پایانی انتخابی جام جهانی 2018 با شکست ازبکستان در تهران صعودش به مرحله پایانی این رقابت ها را قطعی کرد، اما تیم تحت هدایت کی روش که در این مرحله شکستی را متحمل نشده، با وجود مسجل شدن صعودش نمی تواند حریف آسانی برای کره دوم جدولی در بازی روز پنجشنبه در سئول باشد.

کره جنوبی باید در بازی مستقیم خود برابر ایران به پیروزی برسد و ازبکستان از کسب حداقل یک امتیاز از بازی با چین در شهر ووهان ناکام بماند، تا شاگردان شین تائه یونگ به عنوان تیم دوم گروه A به مرحله پایانی جام جهانی 2018 صعود کنند و از بازی هفته پایانی در تاشکند که جدالی برای کسب پیروزی خواهد بود، جلوگیری کند.

سوریه چهارم جدولی هم چهار امتیاز با کره جنوبی (14 امتیاز) و سه امتیاز با اربکستان (13 امتیاز) اختلاف دارد، اما آنها تا به امروز در این مرحله از رقابت ها شکستی را در مالزی، کشوری که بازی های خانگی خود را در آن برگزار می کنند، متحمل نشده اند و اخیراً هم عمر السومه، مهاجم قدرتمند خود را برای رقابت با قطر به ترکیب خود فراخوانده اند.

در حالی که تیم های قطر و چین دیگر شانسی برای کسب سهمیه صعود مستقیم به جام جهانی 2018 ندارند، اما همچنان اندک شانسی برای کسب جایگاه سوم به منظور امتحان شانس خود برای صعود به جام جهانی از طریق مرحله پلی آف را دارند و برای این کار باید حتماً پنجشنبه در بازی های خود به پیروزی برسند.

بازی های گروه A که قرار است روز پنجشنبه برگزار شود به شرح زیر است:

کره جنوبی - ایران (ساعت 16:30 به وقت ایران)

سوریه - قطر

چین - ازبکستان

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 35560

به "AFC: ایران نمی تواند حریف آسانی برای کره جنوبی باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "AFC: ایران نمی تواند حریف آسانی برای کره جنوبی باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید