افزایش 19 درصدی بازدید از جاذبه های گردشگری خراسان جنوبی

به گزارش مهسان بلاگ، مرتضی عربی در گفت وگو با مهر اظهار کرد: از ابتدای سال 97 تا کنون 647 هزار و 800 مسافر و گردشگر وارد خراسان جنوبی گردیده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 18 درصد رشد داشته است.

افزایش 19 درصدی بازدید از جاذبه های گردشگری خراسان جنوبی

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی اعلام کرد: همچنین میزان بازدید مسافران و گردشگران از اماکن دیدنی و تاریخی خراسان جنوبی نیز 19 درصد افزایش داشته است.

عربی با اشاره به بیشترین جاذبه طبیعی مورد بازدید گردشگران و مسافران از ابتدای سال جاری ادامه داد: یکی از مناطقی که برای مسافران نقاط مختلف ایران و دیگر کشورها در خراسان جنوبی جذابیت داشته است بیابان لوت است.

وی اضافه کرد: کویر لوت نخستین اثر طبیعی ایران می باشد که در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی اعلام کرد: غار جنی شهرستان طبس نیز از دیگر اماکنی است که از ابتدای سال جاری بعد از بیابان لوت بیشترین بازدید کننده داخلی و خارجی را در خراسان جنوبی داشته است.

عربی ادامه داد: امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) شهرستان طبس، باغ و عمارت اکبریه و عمارت رحیم آباد نیز از مکان های مورد علاقه و رغبت مسافران و گردشگران خراسان جنوبی بوده است.

وی گفت: تعداد گردشگران اقامت کننده در اقامتگاه های خراسان جنوبی(هتل ها، مسافرخانه ها، اقامتگاه های بوم گردی و ...) نیز از ابتدای سال جاری 51 هزار و 758 نفر بوده است.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی یادآور شد: تعداد گردشگران خارجی بازدید کننده از اماکن دیدنی استان نیز هزار و 145 نفر بوده است که از کشورهایی چون آلمان و فرانسه مهمان خراسان جنوبی شدند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1033

به "افزایش 19 درصدی بازدید از جاذبه های گردشگری خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 19 درصدی بازدید از جاذبه های گردشگری خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید