حمله خمیس به طارمی: مهاجم قطری بهتر از او زیاد داریم

به گزارش مهسان بلاگ، با تمام احترامی که برای مهدی طارمی قائل هستم او یک بازیکن کاملا معمولی است. بازیکنان قطری زیادی بهتر از او هستند.

حمله خمیس به طارمی: مهاجم قطری بهتر از او زیاد داریم

به گزارش خبرنگاران ، مهدی طارمی که در نیم فصل گذشته راهی قطر شد علی رغم گلزنی در بیشتر دیدارهای این تیم، با توجه به از دست دادن چند موقعیت مورد انتقاد یکی از پیشکسوتان این باشگاه قرار گرفته است.عادل خمیس، پیشکسوت الغرافه در گفتگویی با روزنامه الوطن قطر بعد از شکست الغرافه مقابل تیم قعرجدولی الخریطیات گفت: مشکل الغرافه الان روشن است و نیازی به صحبت های اضافه نیست.بازیکنان خارجی الغرافه پایین تر از سطح فنی موردنظر هستند و نمی توانند چیزی به توانمندی های این تیم اضافه نمایند.با تمام احترامی که برای مهدی طارمی قائل هستم او یک بازیکن کاملا معمولی است.بازیکنان قطری زیادی بهتر از او هستند.این مهاجم در خط حمله تیم الغرافه خطرناک نیست.مهدی طارمی مهاجم اول تیم الغرافه است اما نگاه کنید چند گل در لیگ ستارگان به ثمر رسانده است؟مشاهده می کنید که گلی به ثمر نرسانده اما اجازه می دهند تا همچنان لژیونر و مهاجم اول تیم الغرافه بماند.

عادل خمیس در نقدها خود به وسلی اسنایدر و آمادو، 2 بازیکن دیگر خارجی تیم الغرافه نیز حمله نموده تا نشان دهد کلا ا بازیکنان خارجی رابطه جالبی ندارد.

3-185

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1874

به "حمله خمیس به طارمی: مهاجم قطری بهتر از او زیاد داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله خمیس به طارمی: مهاجم قطری بهتر از او زیاد داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید