رحمانی فضلی: با اتکاء به مردم نگرانی از مواجهه با تحریم ها نداریم

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در هشتمین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور که شامگاه دوشنبه دوازدهم آذرماه در محل وزارت کشور برگزار گردید، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و رئیس ستاد بر ضرورت باور شرایط و الزامات جنگ اقتصادی از سوی همه دست اندرکاران بخش های مختلف کشور و همچنین صاحبان تریبون های عمومی؛ از خطبه های جمعه و جماعت گرفته تا رسانه ها و فضای مجازی تأکید کرد.

رحمانی فضلی: با اتکاء به مردم نگرانی از مواجهه با تحریم ها نداریم

وزیر کشور با تبیین ضرورت استمرار آرامش و ثبات موجود در فضای افکار عمومی بر اهمیت بسیار زیاد رضایتمندی مردم و در عین حال استمرار مقاومت مردم تأکید کرد.

وی با اشاره به در پیش رو بودن طرح بودجه سال آینده در مجلس شورای اسلامی، گفت: ضروری است همه دستگاهها، شرایط بخش های مرتبط بودجه پیشنهادی دولت به مجلس شورای اسلامی را به صورت واقع بینانه در رسانه ها مطرح نمایند و رسانه ها هم از کارشناسان مجرب و حقیقتاً آگاه از ابعاد مختلف مسئله، برای بحث های کارشناسی در این زمینه استفاده نمایند.

رحمانی فضلی در همین زمینه گفت: نقدها بایستی مطرح گردد اما رسانه ها از جمله رسانه ملی نباید به عنوان آنالیز بودجه، میدان طرح حب و بغض ها و داوری های غیرمنصفانه و غیرعادلانه قرار گیرند.

وزیر کشور با تبیین مجدد اهمیت مدیریت صادقانه و واقع بینانه افکار عمومی و ضرورت اقناع مخاطبان، پاسخگویی فوری دستگاههای مختلف کشور به شبهات و نقدها مطرح شده در رسانه ها را خواهان شد و در عین حال بر ضرورت ایفای نقش مسئولانه اصحاب رسانه در این عرصه تأکید کرد.

رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور ضمن ارزیابی مثبت از گزارش های ارائه شده از سوی کارگروه های تخصصی ستاد در این جلسه، بر ضرورت اتقاء حرکتهای ایجابی و کوشش برای انعکاس واقعی خدمات و دستاوردهای بخش های مختلف کشور به وسیله همکاری دستگاههای مختلف و رسانه ملی تأکید کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 3293

به "رحمانی فضلی: با اتکاء به مردم نگرانی از مواجهه با تحریم ها نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رحمانی فضلی: با اتکاء به مردم نگرانی از مواجهه با تحریم ها نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید