فوتبال دنیا، میک مک کارتی سرمربی تیم ملی ایرلند شد، یک گزینه دیگر کی روش پرید!

به گزارش مهسان بلاگ، فوتبال دنیا - اتحادیه فوتبال ایرلند میک مک کارتی را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی این کشور معرفی کرد. - اخبار ورزشی -

فوتبال دنیا، میک مک کارتی سرمربی تیم ملی ایرلند شد، یک گزینه دیگر کی روش پرید!

به گزارش خبرنگاران و به نقل از شبکه اسکای اسپورت، اتحادیه فوتبال ایرلند بیان کرد که میک مک کارتی را به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور و جانشین مارتین اونیل که هفته گذشته به کارش در این پست انتها داد، انتخاب نموده است.

مک کارتی 59 ساله که 59 بازی ملی برای ایرلند انجام داده و در رقابت های یورو 1988 و جام جهانی 1990 هم برای این تیم بازی کرد، پیش از این هم سابقه راهنمایی تیم ملی کشورش را داشته است. او سال 1996 سرمربی تیم ملی ایرلند شد و تا انتها جام جهانی 2002 راهنمایی آن را برعهده داشت.

سرمربی فصل گذشته تیم ایپسویچ تاون در دسته اول فوتبال انگلیس، اکنون راهنمایی تیمی را برعهده می گیرد که اخیراً از کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران به عنوان گزینه مربیگری آن یاد می شد.

مک کارتی با اتحادیه فوتبال ایرلند قراردادی دو ساله بسته و در انتها این قرارداد هم جای خود را به استفن کنی، سرمربی حال حاضر تیم زیر 21 ساله های ایرلند می دهد. تری کانر سرمربی سابق تیم ولورهمپتون انگلیس و رابی کین، ستاره و برترین گلزن تاریخ تیم ملی ایرلند به عنوان دستیاران مک کارتی ایفای نقش خواهند کرد. والدراما: ترجیح می دهم یک کلمبیایی سرمربی تیم ملی مان گردد، نه کی روش!

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 3116

به "فوتبال دنیا، میک مک کارتی سرمربی تیم ملی ایرلند شد، یک گزینه دیگر کی روش پرید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، میک مک کارتی سرمربی تیم ملی ایرلند شد، یک گزینه دیگر کی روش پرید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید