گردشگری سلامت، محور اصلی دهمین نمایشگاه گردشگری پارس شیراز

به گزارش مهسان بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس از برگزاری دهمین نمایشگاه گردشگری پارس در شیراز اطلاع داد.

گردشگری سلامت، محور اصلی دهمین نمایشگاه گردشگری پارس شیراز

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس، مصیب امیری دیروز 12 آبان ماه 97، در جلسه هم اندیشی ستاد برگزاری دهمین نمایشگاه گردشگری شیراز گفت: این نمایشگاه فرصتی مناسب برای ارائه و معرفی ظرفیت های متعدد استان در حوزه گردشگری است و مسلما برپایی هدفمند آن، موجب رونق و توسعه بیش از پیش گردشگری استان خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس با اشاره به برنامه ریزی های جدی انجام شده طی 2 سال گذشته در حوزه گردشگری سلامت فارس، اظهار کرد: در این نمایشگاه، تیم اجرایی، برای هر سالن رویکرد ماموریت محور برنامه ریزی نموده است و از آنجا که موضوع گردشگری سلامت یکی از اولویت های اصلی گردشگری استان به شمار می آید، کوشش شده است تا عوامل تاثیر گذار بر توسعه گردشگری سلامت از جمله خدمات بیمارستان ها، ایرلاین ها، اقدامات معاونت صدور روادید وزارت خارجه و... در یک سالن برای آشنایی تقاضا کنندگان و حتی عرضه کنندگان به صورت تخصصی به نمایش گذاشته گردد.

این مقام مسئول در ادامه با بیان دیگر اهداف نمایشگاه اضافه نمود: سالن دیگر نمایشگاه با محوریت صنایع دستی و سوغات و طراحی متفاوت در نظر گرفته شده است تا نمایندگان هر استان و شهرستان به صورت تخصصی، به معرفی محصولات شاخص و برند شهر خود بپردازند.

به گفته امیری، استان فارس با دارا بودن شرایط آب و هوایی چهار فصل، قابلیت پذیرایی از گردشگران داخلی و خارجی را در هر موقعیتی از سال دارد لذا یکی دیگر از اهداف دهمین نمایشگاه گردشگری پارس ، نمایش توانمندی های تاسیسات اقامتی به خصوص اقامتگاه های بوم گردی متنوع استان و فرصت های سرمایه گذاری است.

مدیرکل میراث فرهنگی فارس همچنین از حضور ویژه آژانس های مسافرتی، رستوران ها، تامین کنندگان خدمات حمل و نقل گردشگری (هوایی- ریلی- زمینی) در سطح ملی و استانی اطلاع داد.

او در خاتمه با دعوت از فعالان حوزه گردشگری بخش خصوصی و دولتی جهت حضور موثر در نمایشگاه، خاطر نشان کرد: دهمین نمایشگاه گردشگری پارس به مدت چهار روز از 21 الی 24 آذرماه، ساعت 16 الی 22 در شهر شیراز ، محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

امروز یکشنبه 13 آبان ماه، ساعت 16، نشست خبری و آیین رونمایی از پوستر دهمین نمایشگاه بزرگ گردشگری پارس با حضور مدیران و فعالان گردشگری دولتی و خصوصی کشور و استان در هتل هویزه تهران برگزار خواهد شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: میراث آریا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2618

به "گردشگری سلامت، محور اصلی دهمین نمایشگاه گردشگری پارس شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگری سلامت، محور اصلی دهمین نمایشگاه گردشگری پارس شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید