موزه لوور را در موزه ملی ایران باستان ببینید

به گزارش مهسان بلاگ، نخستین نمایشگاه از آثار ارزشمند و تاریخی موزه لوور در موزه ملی ایران یک سال دیگر برگزار می گردد.

موزه لوور را در موزه ملی ایران باستان ببینید

مدیر بخش شرق باستان موزه لوور ماریل پیک به همراه هیاتی از کارشناسان این موزه با جبرئیل نوکنده، مدیر موزه ملی ایران ملاقات داشته این ملاقات که در پی توافق اولیه بین موزه لوور و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری مبنی بر برپایی نمایشگاهی از آثار شاخص موزه لوور در موزه ملی ایران بوده که این نمایشگاه برای نخستین بار در موزه ملی ایران باستان یک سال دیگر برگزار می گردد.

در این ملاقات طرفین در پی مذاکرات قبلی درباره فراهم کردن مقدمات نمایشگاهی از آثار موزه لوور در موزه ملی ایران به بحث و گفتگو پرداختند. به همین دلیل هیات اعزامی از لوور به همراه کارشناسان موزه ملی از محل نمایشگاهی موزه ملی و شرایط آن بازدید نموده و قابلیت های حفاظتی ـ امنیتی، امکانات فضایی و سایر جزئیات را با کارشناسان موزه ملی ایران مورد آنالیز قرار دادند.

طرفین در اواخر فروردین سال آینده درباره انتخاب اشیا و سایر موارد مرتبط مجددا در پاریس ملاقات و گفتگو خواهند داشت. براساس برنامه ریزی های اولیه، این نمایشگاه در اواخر سال 1396 یا اوایل سال 1397 به مدت سه ماه در موزه ملی ایران برگزار می گردد.

این نمایشگاه که نخستین نمایشگاه آثار تاریخی موزه لوور در ایران است شامل مجموعه ای از اشیا مهم و ارزشمند لوور بوده که در موزه ملی ایران باستان به نمایش در می آید.

fungroups.ir: گروه سرگرمی، مجله و انجمن سرگرمی

namit.ir: نامیت | مجله بازاریابی و مدیریت بازار

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 103627

به "موزه لوور را در موزه ملی ایران باستان ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزه لوور را در موزه ملی ایران باستان ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید