پایش و ساماندهی 2371 واحد کسب و کار در آذربایجان شرقی

به گزارش مهسان بلاگ، رییس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: سال گذشته 2371 واحد کسب و کار در استان پایش و ساماندهی شده و نماد اعتماد الکترونیکی کسب کردند.

پایش و ساماندهی 2371 واحد کسب و کار در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار از ، امین زاده رییس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: سال گذشته 2371 واحد کسب و کار در استان پایش و ساماندهی شده و نماد اعتماد الکترونیکی کسب کردند.

امین زاده با اشاره به اینکه فعالیت هرچه بیشتر فروشگاه های اینترنتی خواسته مصرف کننده است، اضافه نمود: توسعه کسب و کارهای الکترونیکی بستگی به وجود زیرساخت هایی دارد که باید از سوی دولت و همچنین دارنده مجوز رعایت گردد.

او گفت: فرهنگ سازی و توجه مصرف کننده به امنیت و سهولت خریدهای غیر حضوری نیز از جمله مواردی است که باید به آن توجه ویژه ای داشت.

او یکی از روش های مطمئن برای توسعه کسب و کارهای الکترونیکی را حمایت از شرکت های دانش بنیان فعال در این زمینه دانست و اضافه نمود: شفاف سازی و روانسازی نظام توزیع از جمله مزایای توسعه این قبیل کسب و کارهاست.

امین زاده با اشاره به آمار موجود در سامانه نماد اعتماد الکترونیکی کشور گفت : تا امروز 2371 کسب و کار در محدوده استان، نماد اعتماد دریافت نموده اند که از این تعداد تنها 900 مورد دارای اعتبار بوده و مجوز آنها منقضی نشده است.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان با بیان اینکه از 900 مورد کسب و کار دارای نماد اعتماد معتبر نیز 577 مورد مربوط به فروش کالاست که باید در راستای رصد و پایش این قبیل فروشگاه ها همه پای کار باشند تا ضمن آنالیز ضریب امنیت، راهی برای استقبال از توسعه آنها فراهم گردد.

ک

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 44427

به "پایش و ساماندهی 2371 واحد کسب و کار در آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایش و ساماندهی 2371 واحد کسب و کار در آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید